FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PASTE ZA ZUBE IZMEĐU REKLAME I ZBILJE

ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Tko ne bi želio bijele, zdrave zube? I koji proizvođač paste za zube upravo to nije i obećao vašim zubima? Jesu li takva obećanja tek ludom radovanja ili?
ZAGREB, 15. siječnja (Hina) - Tko ne bi želio bijele, zdrave zube? I koji proizvođač paste za zube upravo to nije i obećao vašim zubima? Jesu li takva obećanja tek ludom radovanja ili? #L# Proizvođači pasta za njegu zubi uglavnoj oglašavaju svoje proizvode kao besprijekorna sredstva za očuvanje bjeline, odnosno, prirodne boje zubne cakline. Tvrde da skidaju i boju?! Upravo je takva reklamna kampanja potaknula istraživače Zubarske škole iz Bristola da provjere učinkovitost zubnih krema s reklamnih panoa. Poznato, je da djelotvornost zubne paste počiva na fizikalnim, abrazivnim i kemijskim svojstvima, stoji u zanimljivoj crtici objavljenoj u hrvatskom stručnom časopisu 'Kemija u industriji'. U objavljenoj studiji britanskih istraživača, da ne kažemo, istražitelja, prikazani su rezultati testiranja 38 komercijalnih zubozaštitnih proizvoda. Tvrdnje o savršenoj učinkovitosti - samo djelimice "drže vodu"! Od njih 38, samo su dvije paste izdržale sve istraživačke kušnje. Obojenost cakline mjerena je optičkom metodom, a učinak je varirao od 5 do 75 posto. Zanimljivo je da neki primjerci nisu pokazivali veću učinkovitost od vode! Provjeravano je i vrijeme potrebno za postizanje obećanog učinka: prosjek - 5 minuta. Ako je tako u Velikoj Britaniji kako je tek kod nas? Rezultat studije mogao bi se izraziti jednostavnom formulom razumljivom i onima koji nisu kemičari: Ne vjeruj svim obećanjima! (Hina) ld ld

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙