ZAGREB, 30. prosinca 2003. (Hina) - Poslovni planovi konditorske industrije Kraš u 2004. godini usmjereni su ka jačanju konkurentnosti na postojećim tržištima, pronalaženje novih tržišta, te rast izvoza. Tako se u 2004. godini planira
povećanje obujma ukupne prodaje vlastitih proizvoda za oko pet posto, pri čemu se predviđa rast prodaje na domaćem tržištu za 2,3 posto, dok je u izvozu planiran rast od 10,7 posto, objavili su iz te tvrtke.
rivreda
ZAGREB, 30. prosinca 2003. (Hina) - Poslovni planovi konditorske
industrije Kraš u 2004. godini usmjereni su ka jačanju konkurentnosti
na postojećim tržištima, pronalaženje novih tržišta, te rast izvoza.
Tako se u 2004. godini planira povećanje obujma ukupne prodaje
vlastitih proizvoda za oko pet posto, pri čemu se predviđa rast
prodaje na domaćem tržištu za 2,3 posto, dok je u izvozu planiran rast
od 10,7 posto, objavili su iz te tvrtke.#L#
U prvih je jedanaest ovogodišnjih mjeseci Kraš proizveo 23.930 tona
gotovih proizvoda, što je za 170 tona više u odnosu na prošlu godinu.
Gledano po mjesecima, najveća je proizvodnja tijekom godine ostvarena
u svibnju kada je proizvedeno 2.840 tona gotovih proizvoda te u
listopadu - 2.787 tona.
U spomenutom razdoblju izvezeno je 7.285 tona proizvoda. U Krašu su
istaknuli kako je veliki rast izvoza zabilježen u prekomorske zemlje,
odnosno Saudijsku Arabiju, Sjedinjene Američke Države, Kanadu i
Australiju. Izvoz u te zemlje porastao je za 48,9 posto u odnosu na
prošlu godinu. Naznatni rast izvoza zabilježen je i u Srbiju i Crnu
Goru te Makedoniju, dok je izvoz u Sloveniju smanjen za 20 posto i to
kao posljedica ograničenih kvota u Sloveniji za uvoz kakao proizvoda
iz Hrvatske.
Izvoz u Bosnu i Hercegovinu također ima trend pada i to ponajviše
zbog revitalizacije domicilnih proizvođača u BiH, te niske kupovne
moći stanovništva, ocjenjuju u Krašu.
(Hina) tp ds