FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U HRVATSKOJ IDUĆE GODINE POČINJE DJELOVATI HOTELSKA MENADŽMENT KOMPANIJA RHR

ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - U Hrvatskoj će iduće godine početi operativno djelovati hrvatska hotelska menadžment kompanija, radnog naziva RHR (Riviera Hotels Resorts), s osnovnim ciljem uspostave kvalitetnog i visoko specijaliziranog upravljanja hrvatskim hotelima, a time i razvoja prepoznatljivog hrvatskog hotelskog tržišnog imena (branda) koji će biti konkurentan u odnosu na slične u mediteranskom okruženju.
teljstvo ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - U Hrvatskoj će iduće godine početi operativno djelovati hrvatska hotelska menadžment kompanija, radnog naziva RHR (Riviera Hotels Resorts), s osnovnim ciljem uspostave kvalitetnog i visoko specijaliziranog upravljanja hrvatskim hotelima, a time i razvoja prepoznatljivog hrvatskog hotelskog tržišnog imena (branda) koji će biti konkurentan u odnosu na slične u mediteranskom okruženju.#L# Riječ je o tome da bi tvrtkama Riviera Holding iz Poreča, Hotela Rabac iz Rapca, Zlatnog otoka sa Krka te Dubrovnik Babin Kuk Hotela ubuduće, temeljem menadžment ugovora, trebala upravljati kompanija RHR. Tvrtka je osnovana prije godinu i pol dana, od kada se i priprema njena organizacijska i kadrovska struktura koja će, kako se doznaje od predsjednika Uprave RHR-a Miroslava Dragičevića, biti dovršena početkom iduće godine. Tada bi, kako se najavljuje, kompanija trebala početi i operativno djelovati i to kao svojevrsna hotelska tvrtka-kćer Dom holdinga i SN Holdinga, odnosno četiri hrvatske hotelske tvrtke u kojima te dvije holding kompanije zajedno imaju većinsko vlasništvo. Uz njih, kao mali partner-suosnivač pojavljuje se i konzalting tvrtka iz Zagreba "Horwath&Horwath Consulting", čiji je direktor (Dragičević) imenovan za predsjednika Uprave RHR-a. Sjedište kompanije bit će najvjerojatnije u Zagrebu, a obavljat će sve poslovne i financijske transakcije vezane za navedene hotelske kuće, kao i poslove marketinga i promocije na međunarodnom tržištu te ostale funkcije hotelskog lanca. Isto tako, kaže Dragičević, želja im je da se s vremenom prošire i na još neke hrvatske hotelske kuće, a kvalitetom i stručnošću u vođenju hotela sa četiri i pet zvjezdica nametnu i van Hrvatske, posebno u mediteranskoj regiji. Naglašava i da su pri strukturiranju kompanije uz domaća koristili i inozemna znanja i iskustva, koja su prilagodili domaćim potrebama. Iako i to već jamči visoki rang budućeg poslovanja Dragičević dodatno naglašava ljudski potencijal odnosno pažljiv odabir domaćih mlađih hotelskih menadžment kadrova koji će biti uključeni u rad RHR-a. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙