ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - U Hrvatskoj će iduće godine početi operativno djelovati hrvatska hotelska menadžment kompanija, radnog naziva RHR (Riviera Hotels Resorts), s osnovnim ciljem uspostave kvalitetnog i visoko
specijaliziranog upravljanja hrvatskim hotelima, a time i razvoja prepoznatljivog hrvatskog hotelskog tržišnog imena (branda) koji će biti konkurentan u odnosu na slične u mediteranskom okruženju.
teljstvo
ZAGREB, 17. prosinca 2003. (Hina) - U Hrvatskoj će iduće godine početi
operativno djelovati hrvatska hotelska menadžment kompanija, radnog
naziva RHR (Riviera Hotels Resorts), s osnovnim ciljem uspostave
kvalitetnog i visoko specijaliziranog upravljanja hrvatskim hotelima,
a time i razvoja prepoznatljivog hrvatskog hotelskog tržišnog imena
(branda) koji će biti konkurentan u odnosu na slične u mediteranskom
okruženju.#L#
Riječ je o tome da bi tvrtkama Riviera Holding iz Poreča, Hotela
Rabac iz Rapca, Zlatnog otoka sa Krka te Dubrovnik Babin Kuk Hotela
ubuduće, temeljem menadžment ugovora, trebala upravljati kompanija
RHR. Tvrtka je osnovana prije godinu i pol dana, od kada se i priprema
njena organizacijska i kadrovska struktura koja će, kako se doznaje od
predsjednika Uprave RHR-a Miroslava Dragičevića, biti dovršena
početkom iduće godine.
Tada bi, kako se najavljuje, kompanija trebala početi i operativno
djelovati i to kao svojevrsna hotelska tvrtka-kćer Dom holdinga i SN
Holdinga, odnosno četiri hrvatske hotelske tvrtke u kojima te dvije
holding kompanije zajedno imaju većinsko vlasništvo.
Uz njih, kao mali partner-suosnivač pojavljuje se i konzalting tvrtka
iz Zagreba "Horwath&Horwath Consulting", čiji je direktor (Dragičević)
imenovan za predsjednika Uprave RHR-a.
Sjedište kompanije bit će najvjerojatnije u Zagrebu, a obavljat će
sve poslovne i financijske transakcije vezane za navedene hotelske
kuće, kao i poslove marketinga i promocije na međunarodnom tržištu te
ostale funkcije hotelskog lanca.
Isto tako, kaže Dragičević, želja im je da se s vremenom prošire i na
još neke hrvatske hotelske kuće, a kvalitetom i stručnošću u vođenju
hotela sa četiri i pet zvjezdica nametnu i van Hrvatske, posebno u
mediteranskoj regiji.
Naglašava i da su pri strukturiranju kompanije uz domaća koristili i
inozemna znanja i iskustva, koja su prilagodili domaćim potrebama.
Iako i to već jamči visoki rang budućeg poslovanja Dragičević dodatno
naglašava ljudski potencijal odnosno pažljiv odabir domaćih mlađih
hotelskih menadžment kadrova koji će biti uključeni u rad RHR-a.
(Hina) tam ds