ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Međunarodna udruga poslovnih komunikatora (IABC), sa sjedištem u Los Angelesu, objavila je poziv za prijavu radova za nagradu "Zlatno pero", koju dodjeljuje najboljim projektima iz područja odnosa s
javnošću i tržišnih komunikacija, izvijestila je Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Međunarodna udruga poslovnih
komunikatora (IABC), sa sjedištem u Los Angelesu, objavila je poziv
za prijavu radova za nagradu "Zlatno pero", koju dodjeljuje
najboljim projektima iz područja odnosa s javnošću i tržišnih
komunikacija, izvijestila je Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
#L#
IABC je jedna od najvažnijih svjetskih udruga profesionalnih
komunikatora, a njezina nagrada "Zlatno pero" (Gold Quill) smatra
se jedinstvenom među nagradama u području komunikacija.
Ta međunarodna udruga već 25 godina nagrađuje najbolje projekte
koji su tijekom godine ostvareni na području komunikacija, bez
obzira na regiju, predmet, objekt i ciljeve samih akcija.
U raznim kategorijama nagrađuju se radovi koji su svojim
profesionalnim postignućima, inovativnim, strateškim pristupima
i taktikama pomogli rješavanju problema i postizanju poslovnih i
komunikacijskih ciljeva.
Član stručnog žirija IABC-a za dodjelu nagrade "Zlatno pero" već
treću godinu zaredom je Ozren Kanceljak, inače član i predsjednik
Nadzornog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću, te pokretač
nagrađenih hrvatskih projekata.
U ime IABC-a i stručnog žirija Kanceljak je pozvao sve hrvatske
tvrtke, ustanove, agencije te poslovne komunikatore da prijave
svoje radove za ovogodišnju nagradu "Zlatno pero 2003." i tako se
okušaju u globalnoj konkurenciji.
Sve informacije o nagradi, kategorijama i uvjetima prijave nalaze
se na web stranici: www.iabc.com a rok za prijavu je do 21. siječnja
2004.
Od hrvatskih projekata nagradu "Zlatno pero" do sada su dobili: HT
ISDN - Millenium Concert (kategorija Special Events - 2001.),
Croatian Discography Analysis (kategorija Customer Relations -
2002.) te akcija "Dajmo da čuju" (kategorija Multi-Audience
2002.).
(Hina) pp/sp sp