ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - Povjerenstvo za reklamacije potrošača - korisnika usluga Hrvatskih željeznica (HŽ) odlučilo je na svom današnjem sastanku da će se sastajati jednom mjesečno i raspravljati samo o drastičnim
slučajevima u kojima je ugroženo pravo potrošača.
romet
ZAGREB, 9. prosinca 2003. (Hina) - Povjerenstvo za reklamacije
potrošača - korisnika usluga Hrvatskih željeznica (HŽ) odlučilo je na
svom današnjem sastanku da će se sastajati jednom mjesečno i
raspravljati samo o drastičnim slučajevima u kojima je ugroženo pravo
potrošača. #L#
Naime, u današnjem priopćenju HŽ-a pojašnjava se da će povjerenstvo
raspravljati samo o drastičnim slučajevima ugrožavanja potrošačkih
prava korisnika željezničkih usluga, budući da je većina korisničkih
prava već potanko uređena zakonima koji se odnose na obavljanje
željezničkog prometa i HŽ-ovim internim aktima.
Povjerenstvo je danas održalo drugi sastanak na kojem je dogovorilo
daljnji način rada, a uprava HŽ-a osnovala ga je u listopadu ove
godine u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
(Hina) nz ds