FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EU POTROŠAČI NEVOLJKO ODLAZE U PREKOGRANIČNI ŠOPING

BRUXELLES, 2. prosinca (Hina/Reuters) - Zajednička europska valuta ne znači da potrošači u Europi žure u prekogranične kupovine ili da surfaju mrežom kako bi povoljno kupovali, pokazalo je istraživanje Europske komisije.
BRUXELLES, 2. prosinca (Hina/Reuters) - Zajednička europska valuta ne znači da potrošači u Europi žure u prekogranične kupovine ili da surfaju mrežom kako bi povoljno kupovali, pokazalo je istraživanje Europske komisije.#L# Samo je 12 posto potrošača u Europskoj uniji (EU) lani kupovalo u drugoj zemlji članici tog 15-članog bloka. Ukupno 379 milijuna građana EU nije odlazilo u inozemne kupovine čak unatoč tome što je moglo ostvariti i do 40 posto ušteda, objavila je Komisija. Najveća barijera odlasku u kupovinu preko granice je strani jezik. Potrošače je brinulo i kako koristiti pravo na povrat robe i naknadu u slučaju oštećene robe kupljene u drugoj zemlji, utvrđeno je u tom istraživanju. I dok je gotovo 50 posto ispitanih građana u istraživanju Eurobarometera osjećalo da ima u svojoj zemlji visoka potrošačka prava, ta je brojka pala na svega 20 posto pri kupovanju u inozemstvu. Luksemburžani su najpustolovniji kupci, kojih je lani čak 48 posto skočilo preko granice u šoping. Usporedbe radi, to je učinilo samo dva posto Španjolaca. Najviše prekograničnog šopinga odvija se tijekom praznika i poslovnih putovanja. "Konkurentno europsko gospodarstvo treba potrošače koji su spremni kupovati izvan nacionalnih granica", kazao je europski povjerenik za zaštitu potrošača David Byrne. "Ovo istraživanje pokazuje da je potrebno nastaviti s osnaživanjem EU potrošačke politike". (Hina) sbo sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙