FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN PROGRAM '20 KLJUČEVA' ZA POVEĆANJE KONKURENTNOSTI

ZAGREB, 19. studenoga (Hina) - U cilju povećanje produktivnosti i izvoza, u iduće tri godine u pedeset bi hrvatskih tvrtki trebao biti implementiran Program poboljšanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva po metodologiji 20 ključeva, rekao je današnjem predstavljanju tog programa Žarko Primorac, regionalni direktor konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte&Touche koja ima licencu za provođenje tog programa u Hrvatskoj.
ZAGREB, 19. studenoga (Hina) - U cilju povećanje produktivnosti i izvoza, u iduće tri godine u pedeset bi hrvatskih tvrtki trebao biti implementiran Program poboljšanja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva po metodologiji 20 ključeva, rekao je današnjem predstavljanju tog programa Žarko Primorac, regionalni direktor konzultantsko-revizorske tvrtke Deloitte&Touche koja ima licencu za provođenje tog programa u Hrvatskoj.#L# Program '20 ključeva' razvio je japanski profesor Iwao Kobayashi na temelju Toyotinog proizvodnog sustava, a obuhvaća 20 praktičnih i integriranih metoda za unapređenje konkurentnosti i to poboljšanjem proizvoda i usluga, njihovom bržom isporukom i nižim cijenama. U Hrvatskoj će biti provođen u suradnji Deloitte&Touche- a, Ministarstva gospodarstva i Fonda za razvoj i zapošljavanje. Provođenje programa tvrtkama će s 40 posto sredstava financirati Ministarstvo gospodarstva i Fond za razvoj, dok će preostalih 60 posto plaćati same tvrtke koje budu uključene u program. Primorac je istaknuo kako program sadrži niz specijalno dizajniranih postupaka kojima se poboljšava konkurentnost tvrtki te nije namijenjen tvrtkama koje trebaju temeljito restrukturiranje, primjerice problematičnoj hrvatskoj brodogradnji. Napomenuo je i da se program '20 ključeva' uspješno primjenjuje u 500-ak svjetskih tvrtki te da su sve pritom ostvarile značajno poboljšanje u poslovanju. Samo u Sloveniji taj se program provodi u 60 tvrtki, poput Gorenja, Save iz Kranja, Planike, Droge iz Portoroža i dr. Iako je ovaj program uglavnom namijenjen velikim, posebice industrijskim poduzećima, uspjeh je postignut i tvrtkama koje se bave uslužnim djelatnostima, poput turizma. Tvrtke koje su zainteresirane za implementiranje programa '20 ključeva' trebaju se prijaviti u Deloitte&Touche, koji njihove prijavnice prima do 5. prosinca, a Primorac očekuje da će već ove godine u taj program biti uključeno 20-tak tvrtki. (Hina) rub db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙