SARAJEVO, 27. studenoga (Hina) - Vijeće ministara Bosne i Hercegovine sve je bliže raspisivanju odluke o javnom natječaju za gradnju dijela koridora V.C koji prolazi kroz tu zemlju nakon što je postalo sasvim izvjesno da privatna
tvrtka "Bosmal" nije u stanju ispuniti uvjete za dobivanje ovog posla koji su pred nju postavljeni, objavili su u četvrtak sarajevski mediji.
SARAJEVO, 27. studenoga (Hina) - Vijeće ministara Bosne i
Hercegovine sve je bliže raspisivanju odluke o javnom natječaju za
gradnju dijela koridora V.C koji prolazi kroz tu zemlju nakon što je
postalo sasvim izvjesno da privatna tvrtka "Bosmal" nije u stanju
ispuniti uvjete za dobivanje ovog posla koji su pred nju
postavljeni, objavili su u četvrtak sarajevski mediji.#L#
Uz podsjećanje kako je 23. studenog bio rok do kojega je "Bosmal"
bio dužan osigurati bankovna jamstva na iznos od 300 milijuna eura
kao preduvjet da mu se dodijeli posao gradnje auto-ceste kroz BiH,
najutjecajniji sarajevski mediji ističu kako će se koncesionar
sada odrediti javnim natječajem.
"Dnevni avaz" citira ministra transporta i komunikacija BiH Branka
Dokića koji je potvrdio kako "Bosmal" nije ispunio postavljene
uvjete. "Dakle, raspisat ćemo poziv za zainteresirane koncesionare
a kada se steknu uvjeti i natječaj za izbor koncesionara", kazao je
ministar Dokić.
I Dokićev zamjenik Haris Bašić slaže se s ovom ocjenom. U izjavi
koju prenosi "Oslobođenje" on je potvrdio kako je Vijeće ministara
sve bliže odluci o raspisivanju međunarodnog tendera za izbor
koncesionara.
Unatoč ponovljenim tvrdnjama "Bosmalove" glasnogovornice Amre
Kebo kako su oni uradili što se od njih očekivalo, Bašić ističe da za
ovu tvrtku ostaje još samo jedan izlaz: uputiti izravnu ponudu
povjerenstvu za koncesije.
To povjerenstvo međutim još nije ni utemeljeno iako je raspisan
natječaj za izbor članova ovog tijela. Idućeg tjedna tek trebaju
biti utvrđeni kriteriji za izbor članova.
Vijeće ministara BiH ranije je već odlučilo raspisati tender za
izbor tvrtke koja bi radila studiju izvedivosti za koridor V.C te
još neke elemente projektne dokumentacije.
Predsjedništvo BiH također je zaključilo kako bi država sama
trebala financirati izradu ove dokumentacije za što je potrebno
izdvojiti sedam do devet milijuna dolara.
Hrvatska je vlada ranije ponudila vlastima BiH da osigura ova
sredstva pod uvjetom raspisivanja međunarodnog natječaja za
gradnju.
Taj će novac, po svemu sudeći, ostati u hrvatskom proračunu jer je u
Sarajevu prevladalo mišljenje kako BiH treba biti vlasnikom
dokumentacije o gradnji autoceste jer će joj to osigurati
povoljniju poziciju pri dodjeljivanju koncesije za izvođenje
radova.
(Hina) rm sb