FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZV: U SKLOPU INFO-A ODRŽANA KONFERENCIJA O CALL CENTRIMA

ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U sklopu Međunarodnog informatičkog i telekomunikacijskog sajma Info 2003 na Zagrebačkom velesajmu (ZV) tvrtka Infoforum organizirala je konferenciju o call centrima.
ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U sklopu Međunarodnog informatičkog i telekomunikacijskog sajma Info 2003 na Zagrebačkom velesajmu (ZV) tvrtka Infoforum organizirala je konferenciju o call centrima. #L# Call centar je interaktivno sučelje tvrtke prema okruženju u kojem djeluje ili pojednostavljeno sve vrste usluga vezane uz obavijesti o proizvodima ili uslugama koje neka tvrtke daje klijentima, partnerima ili zaposlenima telekomunikacijskim putem. Viši stručni suradnik u Ministarstvu pomorstva prometa i veza na razvoju i korištenju novih tehnologija i informatičkog društva Miho Pitarević kazao je da su call centri i kontakt menadžment veliki izazov tvrtkama koje žele da se poslovanje s kupcima i davanje obavijesti što više prebaci na Internet, kako bi sami kupci mogli direktno tragati za informacijama. Pitarević je kazao da novi Zakon o telekomunikacijama, koji je donesen u srpnju, pogađa cijelu call centar industriju, jer su sve usluge koje se daju putem telefona spadaju u telekomunikacijske usluge, dok, kako je rekao HT i ostale slične tvrtke pružaju mrežne usluge. Call centar industrija raste i širi se značajnom brzinom, call centri obnavljaju infrastrukturu i uvode nove generacije call centara temeljnih primjerice na prijenosu glasa putem Interneta (VoIP), kazano je. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙