FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL O EKOLOŠKOJ POLJOPRIVREDI

ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Da se ekološka poljoprivreda u Hrvatskoj sve intenzivnije razvija svjedoči podatak kako je prije dvije godine pod ekološkom proizvodnjom bilo tek dva hektara, dok je sada ta površina povećana na 3.500 hektara.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Da se ekološka poljoprivreda u Hrvatskoj sve intenzivnije razvija svjedoči podatak kako je prije dvije godine pod ekološkom proizvodnjom bilo tek dva hektara, dok je sada ta površina povećana na 3.500 hektara.#L# Tome je pridonijelo i uvođenje poticaja za ekološku proizvodnju, koji za biljnu proizvodnju iznose 3.000 kuna po hektaru, dok su u stočarskom dijelu ti poticaji veći 30 posto. Istaknula je to načelnica Odjela za ekološku poljoprivredu i suradnju s proizvođačima i udrugama Ministarstva poljoprivrede i šumarstva Željka Gudelj Velaga na današnjem okruglom stolu o ekološkoj poljoprivredi. Ocijenila je kako velike šanse postoje u razvoju stočarske eko proizvodnje, primjerice uzgoju koza i ovaca, a istaknula je i značaj uloge marketinga u razvoju ekološke poljoprivrede. Jer, marketing eko-ruralnog područja nije samo prodaja određenog proizvoda potrošaču i prostora turistima, već je to prije svega upravljanjem prostorom, odnosno aktivnostima koje će pomoći u razvoju tog prostora kao i očuvanju njegovih izvornih i ekoloških vrijednosti. Prema riječima Gudelj Velage, udruge za ekološku poljoprivredu trebale bi biti nosioci tog razvitka. U Hrvatskoj djeluje 15-ak specijaliziranih udruga za ekološku poljoprivredu koje su svojom edukativnom i savjetodavnom ulogom kotač razvitka te proizvodnje. Na skupu je istaknuto kako je veliki problem u ovakvoj vrsti proizvodnje što se njome teško mogu baviti danas pretežito staračka obiteljska gospodarstva, budući se radi o proizvodnji koja se odvija na drugačiji način nego što je to u tradicionalnoj proizvodnji. Stoga je potrebna stalna edukacija, kako proizvođača, tako i potrošača, ali i voditelja marketinga za ekološku poljoprivredu. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙