FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BANAC TRAŽI USKLAĐIVANJE HRVATSKIH S EU PROPISIMA O TANKERSKOM PROMETU

ZAGREB, 28. listopada (Hina) - Ministar zaštite okoliša i prostornog uređenja Ivo Banac predložio je Ministarstvu pomorstva, prometa i veza da uskladi hrvatske propise o tankerskom prometu sa najnovijim propisima Europske unije po kojima je tankerima s jednostrukom oplatom koji prevoze tešku naftu zabranjena plovidba u vodama članicama EU.
ZAGREB, 28. listopada (Hina) - Ministar zaštite okoliša i prostornog uređenja Ivo Banac predložio je Ministarstvu pomorstva, prometa i veza da uskladi hrvatske propise o tankerskom prometu sa najnovijim propisima Europske unije po kojima je tankerima s jednostrukom oplatom koji prevoze tešku naftu zabranjena plovidba u vodama članicama EU.#L# Dopis sa takvim prijedlogom ministar Banac uputio je ministru pomorstva, prometa i veza Rolandu Žuvaniću 23. listopada, priopćeno je danas iz Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja. Prema informacijama Međunarodnog udruženja vlasnika tankera INTERTANKO, koje prenosi Ministarstvo, 21. listopada ove godine stupili su na snagu novi propisi o plovidbi tankera s jednostrukom oplatom u vodama EU. Prema njima, od tog je dana svim tankerima s jednostrukom oplatom koji prevoze tešku naftu zabranjeno uplovljavanje, isplovljivanje, sidrenje i vezivanje uz obalne objekte u vodama članica EU. Prema prijedlogu propisa hrvatske radne grupe o balastnim vodama, "u hrvatskim lukama Jadrana dozvoljava se uplovljavanje tankera s jednostrukom oplatom koji prevoze tešku naftu i teška goriva ako su mlađi od 15 godina", što je u direktnoj opreci s prethodno spomenutim propisima, upozorava se u dopisu ministra Banca. Također napominje da se europski propisi odnose i na starost tankera s jednostrukom oplatom koji će moći uplovljavati u EU, te su ona za kategoriju I tankera (tankeri za prijevoz sirove nafte nosivosti više od 20.000 tona i kemikal-tankeri s više od 30.000 tona nosivosti) propisuje na 23 godine, što znači da tankeri I kategorije stariji od 23 godine neće moći uplovljavati u luke u EU. Tankeri kategorije II i III stariji od 28 godina neće moći uplovljavati u luke EU, a nad tankerima mlađim od 28 godina će se morati provoditi pojačani nadzor. S obzirom da postoji velika realna opasnost da bi svi navedeni tankeri kojima je zabranjeno uplovljavanje u luke EU mogli uplovljavati u Jadran, vrlo je važno da Hrvatska također donese ove propise, ističe Banac. (Hina) pp/rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙