FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: I HRVATSKA ULAZI U BITKU ZA POLICE U NJEMAČKIM TRGOVINAMA

ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Kako hrvatski proizvod u prehrambenoj industriji učiniti konkurentnijim na zapadnom tržištu pitanje je koje si postavljaju hrvatski proizvođači hrane koji izlažu na koelnskom sajmu prehrane ANUGA, prenosi Deutsche Welle.
ZAGREB, 15. listopada (Hina) - Kako hrvatski proizvod u prehrambenoj industriji učiniti konkurentnijim na zapadnom tržištu pitanje je koje si postavljaju hrvatski proizvođači hrane koji izlažu na koelnskom sajmu prehrane ANUGA, prenosi Deutsche Welle.#L# Nije neobično što se najveći sajam prehrambenih proizvoda u svijetu održava upravo u Njemačkoj jer nakon industrije vozila, strojeva i kemijske industrije po kojima je ova država poznata, prehrambena industrija zauzima treće mjesto - s prometom od 125 milijarde eura godišnje, objavljuje postaja. Za police njemačkih trgovina vodi se žestoka bitka i cijenama i kakvoćom, te mnogi od izloženih proizvoda nikada neće stići doći do njih, bilježi postaja. Hrvatski su izlagači vrlo oprezni u očekivanjima jer najprije moraju izaći na tržište EU-a, ističe DW, navodeći upozorenje predsjednika uprave postirske "Sardine" Mira Kučića da u tom pogledu Hrvati nemaju velikih izgleda zbog ogromnih dadžbina i premalog kontigenta, koji im je dodijeljen. Prepreke prodoru na njemačko tržište javljaju se i na hrvatskoj strani, naglašava direktorica marketinga splitskog SMS-a Marija Grgurević-Vidović, izdvajajući "formalne barijere kao što su visoka davanja i administrativne barijere", te tehnološka zaostalost. Jedino je reješnje razvoj novih proizvoda i "gledanje u budućnost", dodaje ona. Izlazak na strana tržišta uvjet je opstanka hrvatskih poduzeća koja će time morati nadoknaditi ono što im strane tvrtke preotmu u Hrvatskoj, ističe DW. Na sajmu ANUGA hrvatski proizvodi suočili su se i s problemom puno većim od kvota, carina i subvencija, navodi list riječi direktora njemačkog predstavništva "Podravke" Alena Ipše iz "Podravke": "Hrvatska se nije etablirala kao zemlja porijekla u prehrani", ističe on. Na police njemačkih samoposluživanja stižu pak samo proizvodi koji se traže i brzo se prodaju, dodaje DW, napominjući da zato mnogi proizvođači traže izlaz u posebnim proizvodima za specijalizirane trgovine ili u takozvanim "discounterima", trgovačkim lancima koji preskaču posrednike i od proizvođača traže apsolutno najnižu cijenu u zamjenu za ogroman promet - i to samo za osnovne i svima poznate prehrambene proizode, tumači njemačka postaja. (Hina) mkri

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙