FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HND I HHO PROTIV ISTIH PRAVILA ZA JAVNE I KOMERCIJALNE TV U PRAĆENJU IZBORA

ZAGREB, 13. listopada (Hina) - Hrvatsko novinarsko društvo (HND) i Vijeće za medije Hrvatskog helsinškog odbora za ljudska prava (HHO) usprotivili su se danas nametanju istih pravila za praćenje izborne promidžbe za nakladnike elektronskih medija s nacionalnom koncesijom, odnosno javne i komercijalne televizije i radijske postaje.
ZAGREB, 13. listopada (Hina) - Hrvatsko novinarsko društvo (HND) i Vijeće za medije Hrvatskog helsinškog odbora za ljudska prava (HHO) usprotivili su se danas nametanju istih pravila za praćenje izborne promidžbe za nakladnike elektronskih medija s nacionalnom koncesijom, odnosno javne i komercijalne televizije i radijske postaje.#L# Rasprava o prijedlogu Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne promidžbe dovršena je u Saboru prošlog tjedna, a ovoga tjedna bi se o njima trebalo glasovati. Pravila je predložio Odbor za Ustav, Poslovnik i politički sustav. Riječ je o pravilima koja su vrijedila i na posljednjim parlamentarnim izborima 2000. i koja su obvezivala HTV kao jedinu javnu televiziju i tada jedinog koncesionara na nacionalnoj razini. Sada su pravila proširena i na privatne kocesionare. HND smatra da se pravila ne smiju odnositi na komercijalne televizijske i radijske postaje s nacionalnom koncesijom, nego isključivo na HRT kao javni mediji. Za HND su, stoji u priopćenju te udruge, prihvatljive opće odredbe pravilnika i one o plaćenoj promidžbi, po kojim ni jedna stranka ne može imati povlašteni položaj, a izvještavanje o izborima mora biti uravnoteženo, pošteno i nepristrano. U HND-u smatraju da bi se toga trebali pridržavati svi elektronski mediji. U HHO-u smatraju da se predloženim pravilima "suspendira neovisnost medija u ključnim programskim pitanjima i u znatnom opsegu", ta da o pravilima ne bi smjeli odlučivati političari i državna tijela. Za nacionalnu komercijalnu televiziju, kakva je u Hrvatskoj za sada samo Nova TV, objavljivanje oko sedam tisuća minuta izbornog programa bilo bi pogubno jer se ne bi mogao objaviti ugovoreni komercijalni program, od kojega takva televizija živi, kaže se u priopćenju HHO-a. Smatraju da postojeći zakoni o HRT-u, elektronskim medijima i medijima sadrže sve načelne odredbe nužne za profesionalno postupanje medija u izborima, te da pravila stoga ne bi trebalo ni donositi. Za HHO je najpoželjnije da pojedina javna glasila sama formuliraju i objave svoja pravila. (Hina) ggrb so

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙