FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SABOR O PRAVILIMA MEDIJSKOG PRAĆENJA PREDIZBORNE KAMPANJE

ZAGREB, 9. listopada (Hina) - Hrvatski sabor je u nastavku današnjeg zasjedanja počeo raspravu o općim pravilima prema kojima bi svi elektronički mediji s nacionalnom koncesijom morali pratiti predizbornu kampanju, a pravila je predložio Odbor za Ustav.
ZAGREB, 9. listopada (Hina) - Hrvatski sabor je u nastavku današnjeg zasjedanja počeo raspravu o općim pravilima prema kojima bi svi elektronički mediji s nacionalnom koncesijom morali pratiti predizbornu kampanju, a pravila je predložio Odbor za Ustav.#L# Predsjednik Odbor Mato Arlović rekao je da je Sabor, prema Zakonu o izborima zastupnika za izbore u Hrvatski sabor, dužan donijeti pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne promidžbe. To se odnosi na medijsko predstavljanje izbornih lista u posebnim emisijama, posebne emisije za sučeljavanje predstavnika stranaka, praćenje izbornih promidžbi, plaćene promidžbene poruke itd. Te bi se emisije emitirale svakoga dana u više termina od početka predizborne kampanje do predizborne šutnje, odnosno dana prije održavanja izbora. Parlamentarni klubovi podržali su donošenje jasnih pravila za medijsko praćenje predizborne kampanje, u cilju informiranja građana na načelima nepristranosti i ravnopravnosti svih političkih stranaka koje sudjeluju u kampanji. Jadranka Kosor (Klub HDZ-a) prigovorila je da zbog velikog broja stranaka nitko od njihovih predstavnika po izbornim jedinicama neće imati vremena govoriti u predviđenih 50 minuta sučeljavanja. Upozorila je i da novinari koji promiču programe stranaka u vrijeme kampanje ne bi smjeli obavljati novinarski posao. Kosor je pozdravila to što bi svaka stranka mogla prijaviti skupove u nekoliko minuta prije i poslije informativne emisije, ali drži da bi trebalo posebno razmotriti mogu li se pravila pridržavati komercijalne televizije i radijske postaje. Takvi se mediji, tvrdi Kosor, ne financiraju iz pretplate već iz propagandnih poruka, a obveznim prikazivanjem slabo gledanih emisija morali bi se odreći dijela reklamnom prostora. Vilim Herman (Klub Libre) pak smatra da je takva "briga" za komercijalne medije ustvari politička poza, jer u Hrvatskoj, drži, postoje mediji koji otvoreno 'navijaju' za određene političke opcije. To je nedopustivo u vrijeme predizborne kampanje kada svi pod jednakim uvjetima imaju pravo predstaviti građanima svoje programe, rekao je. O predloženim pravilima klubovi će nastaviti raspravu nakon stanke. (Hina) tr/daju az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙