FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UOČI MJESECA BORBE PROTIV RAKA DOJKE PREDSTAVLJENE SMJERNICE ZA LIJEČENJE

ZAGREB, 30. rujna (Hina) - Uoči sutrašnjeg početka Mjeseca borbe protiv raka dojke, danas su u Novinarskom domu u Zagrebu predstavljene smjernice za dijagnostiku, liječenje i praćenje žena oboljelih od raka dojke.
ZAGREB, 30. rujna (Hina) - Uoči sutrašnjeg početka Mjeseca borbe protiv raka dojke, danas su u Novinarskom domu u Zagrebu predstavljene smjernice za dijagnostiku, liječenje i praćenje žena oboljelih od raka dojke.#L# Dosad u Hrvatskoj nije postojalo jedinstveno stajalište kako treba tretirati rak dojke, tako da će tim smjernicama po prvi puta liječnici i žene znati kako postupiti u liječenju te bolesti, istaknuo je na konferenciji za novinare Ivo Drinković, predsjednik Hrvatskog senološkog društva koje je izradilo smjernice. Preko 2.000 žena u Hrvatskoj boluje od raka dojke, a oko 800 ih godišnje umire od te bolesti, rekao je Drinković naglasivši važnost ranog otkrivanja te zloćudne bolesti. Za rano otkrivanje izuzetno su važni samopregledi dojki jedanput na mjesec, jedna do dvije kliničke kontrole godišnje od 35 godine života, te mamografija jednom godišnje za sve žene starije od 45 godina, istaknuo je Drinković. Kod žena s povećanim rizikom obolijevanja od raka dojke preporučuju se i češći pregledi. Na konferenciji je najavljena akcija Hrvatskog foruma protiv raka dojke Europa Donna tijekom Mjeseca borbe protiv raka dojke pod nazivom "Dan ružičaste vrpce". Akcija će se održati 4. listopada u svim većim hrvatskim gradovima u kojima će se simboličnom šetnjom upozoriti javnost na bolest raka dojke i važnost njezina ranog otkrivanja. Šetnja će u Zagrebu početi ispred zgrade Hrvatskog narodnog kazališta u 11 sati, a završiti ispred ugostiteljskog lokala "Charlie" u Gajevoj ulici. U sklopu šetnje dijelit će se informativni leci o redovitom obavljanju samopregleda, te prodajom prigodnih proizvoda prikupljati novac za kupnju edukacijskih lutaka za samopregled dojke i rad udruge. Mjesecu borbe protiv raka priključit će se i tvrtka "Unilever" koja će kampanjom "Mislim na sebe" i promocijom svojih proizvoda "Dove" također nastojati podići svijest žena o zdravlju dojki. (Hina) mp md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙