FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STUDIJA: GENI NISU 'SPECIJALISTI', NEGO 'OPĆA PRAKSA'

MANCHESTER, 11. rujna (Hina/Reuters) - Suprotno uobičajenu vjerovanju znanstvenika, jedan gen može biti odgovoran za veći broj poremećaja u učenju, piše u studiji objavljenoj u utorak.
MANCHESTER, 11. rujna (Hina/Reuters) - Suprotno uobičajenu vjerovanju znanstvenika, jedan gen može biti odgovoran za veći broj poremećaja u učenju, piše u studiji objavljenoj u utorak. #L# "Ovi novi podaci pokazuju da su geni opće prakse, a ne usko specijalizirani, kako mnogi vjeruju", rekao je na godišnjem sastanku Britanske udruge za napredak znanosti profesor Robert Plomin s londonskog instituta za psihijatriju. Plomin je rekao da se rezultati temelje na studiji 15 tisuća britanskih blizanaca u dobi od dvije, tri, četiri i sedam godina. "Genetski utjecaj na česte poteškoće u učenju nije specifičan za svaki pojedini poremećaj", rekao je. Prema njegovim riječima, studija je pokazala da su geni koji utječu na česte poteškoće u čitanju, matematici i jeziku isti oni koje se nađe u normalnim slučajevima. Isto tako, jedan gen povezan s jednim poremećajem u učenju vjerojatno će biti povezan i s ostalim poremećajima. Plomin je rekao da se previše vremena i energije troši na izoliranje specifičnih gena i na povezivanje gena sa specifičnim poremećajima. Idući korak morala bi biti identifikacija genskih skupina koje najviše utječu na poremećaje u učenju u prvim školskim godinama. Gotovo deset posto djece ima neki oblik poremećaja u učenju, rekao je Plomin. (Hina) vm dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙