HR-PODUZETNIŠTVO-Gospodarstvo/poslovanje/financije LUKA RAJIĆ KUPIO ŠVICARSKU TVORNICU ČOKOLADE FAVARGER LUKA RAJIĆ KUPIO ŠVICARSKU TVORNICU ČOKOLADE FAVARGERHina-financijski servis Hrvatski poduzetnik Luka Rajić postao je većinski
vlasnik švicarske tvornice čokolade Favarger, izvijestili su danas iz njegova Ureda.Preuzimanje oko 95 posto dionica rezultat je dogovora s bivšim vlasnicima tvrtke, obitelji Favarger i Tassoco SA, pri čemu preostalih 5 posto dionica ostaju u vlasništvu obitelji Favarger. Na kupnju Favargera Rajić se odlučio, kako sam kaže, jer je riječ o tvrtki s bogatom tradicijom jedinstvenih proizvoda vrhunske kvalitete nastalih na originalnim starim receptima. Također, Favarger ima potencijal za snažnije prisustvo na domaćem i izvoznim tržištima. Rajićev je cilj razviti Favarger u uspješnog proizvođača jedinstvenih ekskluzivnih čokoladnih proizvoda, što namjerava učiniti kombinirajući bogatu tradiciju, visoku kvalitetu proizvoda, znanja i iskustava postojećih zaposlenih s ulaganjima u novi menadžment, modernizaciju tehnologije, marketing i prodaju te inoviranje dobro poznatih robnih marki, poput Avelines i Nougalines. Nakon prošlogodišnje odluke da ostane većinski vlasnik Lure i definiranja strategije za sljedeći razvojni ciklus s ciljem
LUKA RAJIĆ KUPIO ŠVICARSKU TVORNICU ČOKOLADE FAVARGER
Hina-financijski servis
Hrvatski poduzetnik Luka Rajić postao je većinski vlasnik
švicarske tvornice čokolade Favarger, izvijestili su danas iz
njegova Ureda.
Preuzimanje oko 95 posto dionica rezultat je dogovora s bivšim
vlasnicima tvrtke, obitelji Favarger i Tassoco SA, pri čemu
preostalih 5 posto dionica ostaju u vlasništvu obitelji Favarger.
Na kupnju Favargera Rajić se odlučio, kako sam kaže, jer je riječ o
tvrtki s bogatom tradicijom jedinstvenih proizvoda vrhunske
kvalitete nastalih na originalnim starim receptima. Također,
Favarger ima potencijal za snažnije prisustvo na domaćem i izvoznim
tržištima. Rajićev je cilj razviti Favarger u uspješnog
proizvođača jedinstvenih ekskluzivnih čokoladnih proizvoda, što
namjerava učiniti kombinirajući bogatu tradiciju, visoku
kvalitetu proizvoda, znanja i iskustava postojećih zaposlenih s
ulaganjima u novi menadžment, modernizaciju tehnologije,
marketing i prodaju te inoviranje dobro poznatih robnih marki,
poput Avelines i Nougalines.
Nakon prošlogodišnje odluke da ostane većinski vlasnik Lure i
definiranja strategije za sljedeći razvojni ciklus s ciljem
njezinog prerastanja u regionalnu prehrambenu kompaniju što je
povjereno novoj Upravi, Rajić je odlučio vlastitom akvizicijom,
neovisno od daljnjeg razvoja Lure, internacionalizirati svoja
ulaganja.
Inače, najveće tržište Favargera je Švicarska na kojem ostvaruje 90
posto svoje prodaje. Preostalih deset posto ostvaruje se na
tržištima Bliskog Istoka, Europe, Dalekog Istoka i SAD-a. Tvrtka
Favarger danas zapošljava oko 40 djelatnika, a s godišnjom
proizvodnjom od 300 tona spada među manje proizvođače čokoladnih
proizvoda.