ZAGREB, 8. rujna (Hina) - Apsurdna je situacija da se još ne zna kad su izbori, a da je žestoka kampanja već započela i u njoj glavnu riječ vodi predsjednik Vlade i SDP-a koji ima pristup svim medijima, osobito HTV-u, izjavila je
danas zamjenica predsjednika HDZ-a Jadranka Kosor.
ZAGREB, 8. rujna (Hina) - Apsurdna je situacija da se još ne zna kad
su izbori, a da je žestoka kampanja već započela i u njoj glavnu
riječ vodi predsjednik Vlade i SDP-a koji ima pristup svim
medijima, osobito HTV-u, izjavila je danas zamjenica predsjednika
HDZ-a Jadranka Kosor.#L#
"Takva situacija je potpuno apsurdna, pa još jednom tražimo da se
odredi datum izbora i da se građani više time ne iscrpljuju. To je
jedna od taktika kojom žele iscrpiti oporbu, a nakon toga raspisati
izbore možda i na proljeće", rekla je Kosor prigodom predstavljanja
projekta Prometne studije za Grad Zagreb.
Po njezinim riječima najava Račana da SDP počne izbornu kampanju
idu u prilog HDZ-ovoj tezi da se razmišlja o istodobnom
raspisivanju izbora u Zagrebu i na državnoj razini. Kad se
analiziraju istupi čelnika zagrebačkog SDP-a, očito je da se ide na
maksimalnu napetost unutar vladajuće koalicije u Gradu, vjerojatno
na njezino razvrgavanje, ocijenila je Kosor.
Kao predsjednica stranačkog povjerenstva za grad Zagreb najavila
je da će HDZ na to odgovoriti predstavljanjem projekata kojima bi se
poboljšala kvaliteta života hrvatskih građana, a jedan od njih je
prometna studija za Grad Zagreb.
Tajnik Odbora za promet zagrebačkog HDZ-a Zdenko Lanović
predstavio je projekt kojim se omogućio brže, jeftinije i sigurnije
prometovanje zagrebačkim ulicama.
Projektom Agramis (Automatski gradski telematički inteligentni
sustav) prosječno smanjenje trajanja putovanja po korisniku bit će
oko 1,30 minuta čime bi se brzina javnog prijevoza povećala za 12
posto, a propusnost prometne mreže za 14 posto. Tim bi se, uzimajući
u obzir izgubljeno vrijeme i utrošeno gorivo u čekanju, dnevno
mogle ostvariti uštede 63,5 tisuća eura, odnosno 21 milijuna eura
godišnje, odnosno 330 radnih dana.
Primjena sustava Agramis omogućila bi bolju protočnost
semaforiziranih raskrižja, priroitet javnom prijevozu na
kritičnim mjestima, smanjenje praznih vožnji (vozila koja traže
parking), manje zagađenje i buka na ulicama, povećanje
učinkovitosti uz jednako korištenje prostora i drugo.
Troškovi automatskih sustava Agramis bili bi na razini jednog
velikog infrastrukturnog zahvata kao što je primjerice
denivelacija Slavonske avenije i Radničke ceste. Vrijeme
ostvarenja bilo bi oko pet godina, rekao je Lanović.
(Hina) dm sšh