ZAGREB, 26. kolovoza (Hina) - Međudržavni nesporazum oko pripreme za izgradnju autoceste na koridoru Vc kroz BiH, koji je nastao nakon angažmana hrvatske vlade, za RFE je, između ostalog, u ponedjeljak komentirao bosanskohercegovački
stručnjak na području cestovnih komunikacija Siniša Škaljak.
ZAGREB, 26. kolovoza (Hina) - Međudržavni nesporazum oko pripreme
za izgradnju autoceste na koridoru Vc kroz BiH, koji je nastao nakon
angažmana hrvatske vlade, za RFE je, između ostalog, u ponedjeljak
komentirao bosanskohercegovački stručnjak na području cestovnih
komunikacija Siniša Škaljak. #L#
Po Škaljku, prihvaćanje ponude bosansko-malezijske kompanije
"Bosmal" nije sporno jer "zakon o koncesijama Federacije BiH tvrdi
da se može bez tendera ostvariti koncesija, takozvana
samoinicijativna ponuda". "Jedan od uvjeta je da postoji javni
interes. Očigledno je da se radi o javnom interesu", kaže Škaljak.
Simpatije koje javnost BiH ima prema bosansko-malezijskoj
kompaniji, Škaljak obrazlaže do sad neozbiljnim pristupom
potencijalnih ulagača. Japanska vlada, francuska kompanija, svi su
nakon početnog zanimanja odustali. Tek nakon ponude "Bosmala"
interes za učešće u projektu iskazali su Svjetska banka i hrvatska
vlada, kaže RFE. Komentirajući ponudu iz Zagreba, Škaljak kaže da
ona ne sadrži ništa posebno, osim procedura koje se ovdje već odavno
koriste. Prema njegovom mišljenju Bosanske firme su potpuno
spremne prihvatiti jedan tako ozbiljan posao.
"Što se tiče naše operative, kad kažem operative, podrazumijevam i
projektantske i izvođačke tvrtke, mislim da su potpuno sposobni. To
se pokazalo i na ovoj prvoj dionici. To su afirmirane firme koje su
radile u inozemstvu i imaju reference. Ja sam gledao ovaj prijedlog
hrvatske vlade. To su više neki savjeti koje mi koristimo, radi se
po tome. Recimo sad ova obilaznica. Svi ti elaborati koji se tamo
navode su već primjenjivani, radi se na tome. Istina, malo sporije
nego što bi trebalo, ne znam iz kojih razloga, ali se radi", kaže
Škaljak.
(Hina) nper akoz