OPATIJA, 4. srpnja (Hina) - Predsjednica Uprave JANAF-a Vesna Trnokop-Tanta na današnjem predstavljanju projekta Družba Adria predstavnicima turističkih zajednica i lokalne samouprave s područja Opatijske rivijere, kazala je da se već
1990. godine dokazalo da mogu istovremeno odlično postojati transport nafte i turizam.
OPATIJA, 4. srpnja (Hina) - Predsjednica Uprave JANAF-a Vesna
Trnokop-Tanta na današnjem predstavljanju projekta Družba Adria
predstavnicima turističkih zajednica i lokalne samouprave s
područja Opatijske rivijere, kazala je da se već 1990. godine
dokazalo da mogu istovremeno odlično postojati transport nafte i
turizam. #L#
Tada je, kazala je Trnokop-Tanta, JANAF ostvario najveći promet
nafte, turizam je također ostvarivao najbolje rezultate, pa je cilj
JANAF-a postići razinu prometa iz 1990.
Rekla je da bi se projekt Družba Adria koristio samo postojećim
kapacitetima JANAF-a, uz nužnu modernizaciju. No, kazala je, ta
modernizacija bi se morala provesti i bez ulaska u projekt Družba
Adria, a njena cijena je oko 70 milijuna američkih dolara. Bez
dodatnih prihoda JANAF-a, modernizacija postaje upitna, rekla je.
Trnokop-Tanta je, govoreći o problemu balastnih voda, kazala da taj
problem postoji i sada te izrazila zadovoljstvo što je projekt
potencirao to pitanje navevši da se o tome do sada nije govorilo u
javnosti. Iznijela je podatak o procijenjenih 6 milijuna tona
balastnih voda koje su u Jadran ispuštene tijekom 2002.
godine
Istaknula je da se u JANAF-u zalažu za održivi razvoj te da im je,
kao i ostalima, bitno očuvanje Jadrana. Iznijela je podatke po
kojima je 2002. godine, bez projekta Družba Adria, Jadranskim morem
prevezeno 95 milijuna tona opasnog tereta. Kazala je da je te godine
na području Lučke kapetanije Rijeka bilo 227 tankera dok bi
godišnji broj tankera u sklopu projekta Družba Adria bio do najviše
90. Kazala je da je sav do sada obavljeni transport nafte JANAF-ovim
naftovodom od izgradnje prošao bez incidenta.
(Hina) dsil db