ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Tvrtka za informatičku tehnologiju (IT) Imaves, zastupnik kompanije BMC Software za Hrvatsku i Sloveniju, primijenila je u Hrvatskim željeznicama (HŽ) BMC-ovu tzv. strategiju za upravljanje poslovnim
uslugama (Business Service Management - BSM).
ZAGREB, 26. lipnja (Hina) - Tvrtka za informatičku tehnologiju (IT)
Imaves, zastupnik kompanije BMC Software za Hrvatsku i Sloveniju,
primijenila je u Hrvatskim željeznicama (HŽ) BMC-ovu tzv.
strategiju za upravljanje poslovnim uslugama (Business Service
Management - BSM).#L#
Riječ je o informacijskom sustavu za povezivanje svih poslovnih
funkcija u HŽ-u, koji se za sada koristi na mjestima za prodaju
karata, tj. blagajnama te za upravljanje informacijskom
infrastrukturom, kazao je na današnjem predstavljanju suradnje
Imavesa i HŽ-a direktor HŽ Informatike Zvonimir Stanić.
Dodao je kako je ugovor o suradnji dviju tvrtki potpisan u svibnju
ove godine, a vrijednost do sada implementiranog sustava iznosi
nešto manje od 250 tisuća kuna.
Informatizacija HŽ-a dio je sveobuhvatnog procesa modernizacije i
restrukturiranja Željeznica, u sklopu kojeg bi se HŽ Informatika u
iduće dvije-tri godine trebala odvojiti od matične kuće i postati
zavisna tvrtka otvorena i drugim korisnicima, najavio je Stanić.
Suradnja s HŽ-om, prema riječima direktora Imavesa Milana Vesela,
prva je implementacija BSM sustava za Imaves u Hrvatskoj.
Predstavljajući tu strategiju, prodajni menadžer za područje
središnje i istočne Europe BMC Softwarea Keld Stix je naglasio kako
je riječ o sustavu koji se razvija ovisno o potrebi korisnika,
odnosno da ne postoje dvije jednake BMS strategije.
Dok je u HŽ-u ona za sada upotrijebljena za rješavanja dvaju
problema, primjerice u švicarskoj UBS banci koristi se za 50
različitih procesa.
(Hina) rub db