ZAGREB, 18. lipnja (Hina) - Hrvatska akademska i istraživačka mreža (CARNet), u sklopu akcije 10ŽHR - Vrijeme je za Internet!, u Tehničkom muzeju u Zagrebu održala je sajam internetskih projekata, na kojem je svoje projekte
potencijalnim sponzorima predstavilo 14 voditelja.
ZAGREB, 18. lipnja (Hina) - Hrvatska akademska i istraživačka mreža
(CARNet), u sklopu akcije 10ŽHR - Vrijeme je za Internet!, u
Tehničkom muzeju u Zagrebu održala je sajam internetskih
projekata, na kojem je svoje projekte potencijalnim sponzorima
predstavilo 14 voditelja. #L#
Kako su izvijestili iz CARNet-a, među tvrtkama zainteresiranim za
prihvaćanje pokroviteljstva nad internetskim projektima, osim
tvrtki partnera u toj akciji - HThineta, IskonInterneta,
Globalneta i CARNeta, na sajmu je bilo prisutno i dvadesetak firmi
koje su pokazale interes za uključivanjem u akciju. Neke od tvrtki
koje su sudjelovale su CROSCO, Microsoft Hrvatska, Belupo i IBM
Hrvatska.
U sklopu akcije 10ŽHR - Vrijeme je za Internet!, 28. veljače
pokrenut je natječaj za prikupljanje internetskih projekata.
Natječaj je zaključen 31. ožujka 2003. godine, a njime se nastojalo
prikupiti projekte koji će primjenom informacijske i
komunikacijske tehnologije obogatiti hrvatski Internet prostor i
stvoriti nove sadržaje, usluge i programe korisne hrvatskim
građanima i društvu općenito. Prijedlozi pristiglih projekata
obuhvaćali su obrazovanje i školstvo, kulturu, poljoprivredu,
pravo, zdravstvo, meteorologiju, veterinarstvo, turizam i
povijest. Prijavljeno je 290 projekata, a stručna je komisija
tijekom travnja recenzirala pristigle projekte te odabrala
četrnaest.
(Hina) nz db