ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Zagrebački hotelijeri zadovoljni su postavkama Razvojno-marketinškog plana turizma grada Zagreba do 2010. godine, kojega je izradila marketinško-turistička tvrtka Horwath&Horwath Consulting iz Zagreba, a
kojim se između ostaloga predviđa nova, inovativnija ponuda gradskih turističkih proizvoda te udvostručenje broja gostiju Zagreba, na oko 700 tisuća u 2010.
ZAGREB, 5. lipnja (Hina) - Zagrebački hotelijeri zadovoljni su
postavkama Razvojno-marketinškog plana turizma grada Zagreba do
2010. godine, kojega je izradila marketinško-turistička tvrtka
Horwath&Horwath Consulting iz Zagreba, a kojim se između ostaloga
predviđa nova, inovativnija ponuda gradskih turističkih proizvoda
te udvostručenje broja gostiju Zagreba, na oko 700 tisuća u
2010.#L#
Taj je plan, u čijem ostvarenju uz turističke trebaju sudjelovati i
poduzetničke i upravljačke strukture grada, bio je danas, drugi
puta ove godine, jedna od tema sjednice Vijeća hotelijera HGK-
Komore Zagreb.
Sanja Čizmar iz Horwath Consultinga podsjetila je da su plan
izradili po narudžbi Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) te
da uskoro očekuje i njegovo prezentiranje na zagrebačkoj Gradskoj
skupštini. Za realizaciju toga plana i razvoja grada, po kojem bi
Zagreb postao privlačniji turistima, do 2010. trebalo bi izdvojiti
1,7 milijardi eura. Plan predviđa i osnivanje posebnog Odjela za
turizam pri Gradskom poglavarstvu, što je predsjednica Vijeća
hotelijera Amelija Tomašević ocijenila posebno pozitivnim jer bi
se svi turistički problemi grada mogli rješavati na jednom mjestu.
Čizmar je danas predstavila i njihov poseban projekt namijenjen
hotelijerima "Konkurentska e-platforma zagrebačkog
hotelijerstva". Riječ je o svojevrsnoj Internet bazi podataka, sa
ključnim tržišnim informacijama o cijenama, kapacitetima,
popunjenosti i sličnom, a koji hotelijerima može pomoći u
efikasnijem procjenjivanju vlastite konkurentnosti.
(Hina) tam ds