ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Najpoznatija poslovna žena u Hrvatskoj je Tatjana Holjevac, pomoćnica ministra za pomorstvo, promet i veze, dok je najpoznatija političarka Vesna Pusić, predsjednica HNS-a i saborska zastupnica, pokazali su
rezultati istraživanja agencije Media net provedenog u travnju ove godine za potrebe mjesečnika Poslovni magazin.
ZAGREB, 9. svibnja (Hina) - Najpoznatija poslovna žena u Hrvatskoj
je Tatjana Holjevac, pomoćnica ministra za pomorstvo, promet i
veze, dok je najpoznatija političarka Vesna Pusić, predsjednica
HNS-a i saborska zastupnica, pokazali su rezultati istraživanja
agencije Media net provedenog u travnju ove godine za potrebe
mjesečnika Poslovni magazin.#L#
Rezultati istraživanja predstavljeni su danas u zagrebačkom Hotelu
Opera, u sklopu promocije petog broja Poslovnog magazina, kojeg od
početka ove godine izdaje zagrebačka nakladnička tvrtka RRiF plus
d.o.o. Ovaj je broj posvećen poslovnim ženama.
Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 406 ispitanika
starijih od 18 godina, iz 20 hrvatskih županija, a ispitanici su
odgovarali na pitanja o poznavanju političarki i poslovnih žena u
Hrvatskoj.
Vesnu Pusić, pokazalo je istraživanje, 'poznaje' oko 51 posto
ispitanika. Slijede Željka Antunović i Jadranka Kosor sa po 35
posto, te Vesna Škare Ožbolt sa 32 posto.
Pokazalo se da ispitanici puno više poznaju političarke nego
poslovne žene. Tako čak 80 posto ispitanika nije znalo navesti niti
jednu poslovnu ženu, a svega 1,7 posto ispitanika znalo je navesti
imena tri poslovne žene.
Iza Tatjane Holjevac (koju 'pozna' 4,7 posto ispitanika) na drugo
su mjesto među poslovnim ženama ispitanici naveli poznavanje
predsjednice Uprave Jadranskog naftovoda Vesne Trnokop Tante, koje
su obje bile i prisutne na današnjem predstavljanju.
Na trećem mjestu je ministrica turizma Pave Župan Rusković, koju su
ispitanici jedinu navodili i kao političarku i kao poslovnu ženu.
Glavni urednik Poslovnog magazina Vlado Brkanić izrazio je
zadovoljstvo dobrim startom toga magazina kazavši da se tiska u
nakladi od 17,5 tisuća primjeraka, koliko ih se i proda. Magazina
nema na kioscima nego se promovira i prodaje direktnim marketingom
ili na pretplatu, a uz teme managementa, marketinga, financija,
poduzetništva obrađuju i druge gospodarske teme.
(Hina) tam ds