ZAGREB, 8. svibnja (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu danas je otvorena specijalizirana sajamska priredba Prvi međunarodni dani marketinga - PRIME, u sklopu kojih će do 10. svibnja 120 izlagača iz 14 zemalja svijeta predstaviti
najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga.
ZAGREB, 8. svibnja (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu danas je
otvorena specijalizirana sajamska priredba Prvi međunarodni dani
marketinga - PRIME, u sklopu kojih će do 10. svibnja 120 izlagača iz
14 zemalja svijeta predstaviti najnovije trendove u industriji
tržišnih komunikacija i marketinga.#L#
PRIME je novi sajamski projekt u čijoj organizaciji osim
Zagrebačkog velesajma sudjeluje i Gospodarsko-interesno
udruženje društava tržišnoga komuniciranja - HURA.
Otvarajući PRIME predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan
Vidošević čestitao je organizatorima na takvoj priredbi izrazivši
nadu da će to pridonijeti da se "klica marketinga" nađe u svim
područjima hrvatskoga gospodarstva, od industrije preko agrara do
državne uprave. Istaknuo je i da o dobrom tržišnom komuniciranju i
marketingu ovisi ne samo uspješno oglašavanje, nego i stvaranje
novih hrvatskih proizvoda koji trebaju naći svoje mjesto na
tržištu.
Direktor ZV-a Davorin Spevec istaknuo je da je PRIME više
koncipiran kao događaj nego kao sajam, a kao glavni razlog
održavanju takvoga projekta naveo je rast ulaganja u oglašavanje u
Hrvatskoj u zadnjih nekoliko godina, kao i uspon tržišnih
komunikacija u svim segmentima.
U sklopu Prvih međunarodnih dana marketinga održat će se petnaestak
stručnih skupova, radionica i predavanja na kojima će sudjelovati
stručnjaci iz Hrvatske i inozemstva, dok će izlagači svoje
predstavljanje održati na 4000 četvornih metara (predstavljanje
direkt-marketinga, multimedije, grafičke pripreme, tiskarske
tehnologije, te audio i video tehnologije).
(Hina) tam ds