FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIME - 1. MEĐUNARODNI DANI MARKETINGA OD 8. DO 10. SVIBNJA NA ZV-U

ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - Prvi međunarodni dani marketinga - PRIME održat će se od 8. do 10. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, a na izložbenoj površini od četiri tisuće četvornih metara najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga predstaviti će 120 izlagača iz 14 zemalja.
ZAGREB, 6. svibnja (Hina) - Prvi međunarodni dani marketinga - PRIME održat će se od 8. do 10. svibnja na Zagrebačkom velesajmu, a na izložbenoj površini od četiri tisuće četvornih metara najnovije trendove u industriji tržišnih komunikacija i marketinga predstaviti će 120 izlagača iz 14 zemalja.#L# Riječ je o novom sajamskom projektu kojeg zajednički organiziraju Zagrebački velesajam (ZV) i gospodarsko-interesno udruženje društava tržišnog komuniciranja HURA, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare na ZV-u. Generalni direktor ZV-a Davorin Spevec kazao je kako je hrvatski prioritet izlazak na inozemna tržišta. "Imamo proizvode i proizvodnju, no problem je što je ne znamo dovoljno marketizirati", ocijenio je. Stoga je i osnovni cilj ovoga sajma naglasiti značaj marketinga, oglašavanja i komunikacije. Dodao je kako očekuje da će PRIME pridonijeti novim poslovnim projektima te sklapanju novih poslovnih kontakata. Oglašavanje, desing, event i direkt marketing, multimedija i komunikacija, grafička priprema i tiskarska tehnologija, poslovni pokloni te audio-video tehnologija, samo su neki od segmenata izložbenog i prezentacijskog programa koji će se održati u sklopu PRIME-a, rečeno je na konferenciji za novinare. Koncipiran više kao event nego kao klasični sajam, PRIME će tijekom tri dana na brojnim stručnim skupovima, radionicama i predavanjima okupiti veliki broj relevantnih predstavnika struke iz Hrvatske i inozemstva. Tako je primjerice istaknuto predavanje Boba Garfielda, svjetski poznatog kolumnista, kritičara i esejista, koji će održati predavanje na temu "Suvremeni trendovi u oglašavanju". Sudjelovat će i Jochen Ehrhard, kreator branda kompanije BMW te Nikša Sviličić, predavač komunikologije na sveučilištu u Zagrebu koji će održati predavanje na temu "Web i oglašavanje". (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙