ZAGREB, 10. travnja (Hina) - Knjiga "Priručnik za menadžere" britanskog autora Roberta Hellera u izdanju Profila i prijevodu Saše Stančina predstavljena je večeras u Zagrebu.
ZAGREB, 10. travnja (Hina) - Knjiga "Priručnik za menadžere"
britanskog autora Roberta Hellera u izdanju Profila i prijevodu
Saše Stančina predstavljena je večeras u Zagrebu. #L#
Priručnik u prvom dijelu govori o organizacijskom znanju u
marketingu i prodaji, nabavi i financijama te istraživanjima i
razvoju, a u drugom o povećavanju osobne radne učinkovitosti,
komunikacijskim i prezentacijskim vještinama i važnosti
motiviranja ljudi i odnosima u timovima.
Direktor marketinške agencije Briefing Davor Huić smatra da će dio
knjige o odlučivanju u multikulturnom kontekstu biti zanimljiv
hrvatskim tvrtkama koje se žele proširiti na regionalno tržište i
internacionalizirati svoje poslovanje.
Priručnik za menadžere prvi je naslov iz edicije o teoriji i praksi
poslovoditeljstva. Glavni direktor Profila Igor Rajković rekao je
da će ta kuća tržištu u početku ponuditi dva do tri nova naslova na
godinu iz područja businessa, managementa, marketinga i nove
ekonomije. Najavio je i naslove posebno za mlade i posebno za
iskusne menedžere.
Predsjednik Uprave Lure Željko Perić i direktor agencija Selectio i
Moj-posao ističu da Hrvatska oskudijeva menedžerima, odnosno da ih
malo znade osigurati kompetitivnost svojih tvrtaka. U Hrvatskoj
srednji i niži nije spreman preuzeti ovlasti višeg menegementa i
moraju se spustiti na nižu razinu zbog tržišne dinamike, kazao je
Perić.
(Hina) nz jn