FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAVRŠEN TEMPUS PROJEKT "KOMUNIKACIJSKA KOMPETENCIJA U VIŠEJEZIČNOJ SREDINI"

ZAGREB, 4. travnja (Hina) - Međunarodnim skupom na Sveučilištu u Zagrebu danas se obilježava završetak dvogodišnjega projekta "Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini" (Communicative Competence in Language Pluralistic Environment) koji se u protekle dvije godine izvodio u Hrvatskoj u okviru programa Tempus Europske unije (EU).
ZAGREB, 4. travnja (Hina) - Međunarodnim skupom na Sveučilištu u Zagrebu danas se obilježava završetak dvogodišnjega projekta "Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini" (Communicative Competence in Language Pluralistic Environment) koji se u protekle dvije godine izvodio u Hrvatskoj u okviru programa Tempus Europske unije (EU).#L# Voditeljica toga projekta prof. dr. Melita Kovačević podsjetila je da je to bio prvi Tempus projekt koji je Hrvatska dobila za promjene u nastavi jezika na visokoškolskoj razini, odnosno za razvoj kurikuluma. Na Projektu je surađivalo više od 50 stručnjaka s četiri hrvatska sveučilišta - zagrebačkoga, splitskoga, osječkoga i riječkoga i šest europskih sveučilišta (Beč, Trst, Szeged, Budimpešta, Pečuh, Ljubljana, San Sebastian) te sa sedam osnovnih škola i dva vrtića iz Hrvatske. Suradnici na projektu bavili su se komunikacijskom kompetencijom djece osnovnoškolske dobi u Hrvatskoj u višejezičnim sredinama s talijanskim i mađarskim jezikom (Novigrad i Zmajevac) te u izrazito dijalektalnim sredinama (Čakovec, Pučišća i Dubrovnik). Iskustva stečena na Projektu, smatra voditeljica, značajna su kako za suradnike na njegovu provođenju, tako i za hrvatsku akademsku zajednicu u cjelini. Ta je činjenica, dodala je Kovačević, bila i poticajna za EU da odobir tematskoga područja Projekta. Po riječima voditeljice, jedno od temeljnih obilježja Projekta jest doprinos integraciji sveučilišta za koju, istaknula je Kovačević, možda nije puno učinjeno, ali je to bio dobar primjer da integracija ipak moguća zahvaljujući kvalitetnoj sprezi sudionika. Osim toga, Projekt se odlikovao potvrđenom interdisciplinarnošću te povezanošću visokoškolskih sa školskim i predškolskim ustanovama. Voditeljica smatra da iznesena obilježja mogu donekle zajamčiti da Projekt neće zamrijeti nakon 15. travnja kada će biti službeno završen. Zadovoljstvo onim što je učinjeno tijekom provođenja toga Tempus projekta izrazili su i voditelj Europske komisije u Hrvatskoj Enrique Aguado Asenjo, pomoćnica ministra za europske integracije Marija Pejčinović te pomoćnik ministra prosvjete i športa i ravnatelj Zavoda za unapređenje školstva Josip Milat. Pomoćnik ministra prosvjete i športa predao je pak sudionicima Projekta posebne certifikate koji su, rekao je, praktična potvrda da je nadležno ministarstvo zadovoljno učinjenim te da "stoji" iza projekta "Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini". (Hina) ip az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙