FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTVOREN CENTAR ZA PRIPREMU REFERENDUMA O PROJEKTU DRUŽBA ADRIA

RIJEKA, 25. ožujka (Hina) - Ekološka udruga u osnivanju "Eko Kvarner" danas je u Rijeci otvorila centar za pripremu referenduma o projektu naftovoda Družba Adria i smještaju doka 11 izvan uvale u kojoj se nalazi brodogradilište "Viktor Lenac".
RIJEKA, 25. ožujka (Hina) - Ekološka udruga u osnivanju "Eko Kvarner" danas je u Rijeci otvorila centar za pripremu referenduma o projektu naftovoda Družba Adria i smještaju doka 11 izvan uvale u kojoj se nalazi brodogradilište "Viktor Lenac".#L# Predsjednik inicijativnog odbora te udruge Vjeran Piršić na konferenciji za novinstvo kazao je da je u tijeku pronalaženje volontera za rada na referendumu. U roku od 15 dana na području Primorsko-goranske županije potrebno je prikupiti 20 posto potpisa od ukupnog broja birača, odnosno 50.000 te na taj način uvjetovati raspisivanje županijskog referenduma. Ako se prikupe potrebni potpisi, udruga "Eko Kvarner" pretpostavlja da bi referendum mogao biti održan zadnjeg vikenda u svibnju. Danas je ujedno predstavljeno, po mišljenju udruge, osam elemenata projekta Družba Adria, koji su ili sporni ili na koje treba JANAF dati odgovor. To su sigurnost plovidbe tankera Jadranom, problem balastnih voda, problem inertnih plinova koji nastaju pri punjenju tankera naftom i hidrauličkog udara nakon pada nafte s primorskih planina na morsku razinu terminala Omišalj. Piršić je rekao da JANAF ima rješenje za ta dva posljednja problema, ali da bi ono trebalo biti predstavljeno javnosti. Nadalje, upitne su točke projekta, rekao je Piršić, utjecaj na turizam, stanje cijevi naftovoda, posebno na krškom terenu u Gorskom kotaru i spremnika na terminalu u Omišlju. Naveo je da postoje izvješća o propuštanju cijevi i njihovu lošem stanju, te da to JANAF nije opovrgnuo nezavisnom analizom. Spomenut je i slučaj litavskog terminala koji je pokrenuo posao transporta nafte s ruskom kompanijom, sličan projektu Družba Adria. Nakon četiri incidenta s izljevanjem nafte, ruska kompanija smanjivala je količinu nafte što je stvaralo financijske probleme zaduženom litavskom terminalu. Nakon toga ruska je kompanija za male novce kupila taj litavski terminal, kazao je Piršić upitavši se "postoje li jamstva da se slično neće dogoditi i s omišaljskim terminalom". (Hina) dsil dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙