HR-KRIZA-Glasila/mediji-Izobrazba-Škole-Zanimljivosti WT 23. III. pustoš na hrvatskim otocima SJEDINJENE DRŽAVETHE WASHINGTON TIMES23. III. 2003.Snježana Vukić za Associated Press piše o problemu s kojim se suočavaju djeca rijetko
naseljenih hrvatskih otoka. Iako Hrvatska ima oko 1000 otoka, naseljeno ih je tek 60-tak. Nasreću, na većini naseljenih otoka postoje škole, no djeca na otocima na kojima škola nema prisiljeni su putovati do najbližih škola. Tako dvoje djece koje živi na otočiću Unije svakog dana starom Cessnom putuje do škole na Lošinju. Troškove puta snosi Ministarstvo obrazovanja Republike Hrvatske. Na južnom otoku Drveniku, vlada je financirala kupovanje kamere, televizije i kompjutera pa tako dvoje djece, polaznici petog razreda, pomoću video veze prisustvuju nastavi u Trogiru. Međutim, hrvatski su otoci sve pustiji. Godine kada se na otocima masovno proizvodilo vino, uzgajale masline i lovila riba već je odavno prošlo, a sve više otočana odlazi na kopno, u potrazi za poslom, višim obrazovanjem i modernijim, lakšim životom, prenosi list.
SJEDINJENE DRŽAVE
THE WASHINGTON TIMES
23. III. 2003.
Snježana Vukić za Associated Press piše o problemu s kojim se
suočavaju djeca rijetko naseljenih hrvatskih otoka.
Iako Hrvatska ima oko 1000 otoka, naseljeno ih je tek 60-tak.
Nasreću, na većini naseljenih otoka postoje škole, no djeca na
otocima na kojima škola nema prisiljeni su putovati do najbližih
škola. Tako dvoje djece koje živi na otočiću Unije svakog dana
starom Cessnom putuje do škole na Lošinju. Troškove puta snosi
Ministarstvo obrazovanja Republike Hrvatske. Na južnom otoku
Drveniku, vlada je financirala kupovanje kamere, televizije i
kompjutera pa tako dvoje djece, polaznici petog razreda, pomoću
video veze prisustvuju nastavi u Trogiru.
Međutim, hrvatski su otoci sve pustiji. Godine kada se na otocima
masovno proizvodilo vino, uzgajale masline i lovila riba već je
odavno prošlo, a sve više otočana odlazi na kopno, u potrazi za
poslom, višim obrazovanjem i modernijim, lakšim životom, prenosi
list.