FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EUROPLJANI DAJU MILIJARDU DOLARA NA GODINU ZA OBRANU OD STRAHA

LONDON, 23. ožujka (Hina/AFP) - Strah određuje način kupnje europskih potrošača koji troše milijardu eura na godinu kako bi ga svladali, kaže se u novome istraživanju koje je objavila britanska agencija za istraživanje tržišta Datamonitor.
LONDON, 23. ožujka (Hina/AFP) - Strah određuje način kupnje europskih potrošača koji troše milijardu eura na godinu kako bi ga svladali, kaže se u novome istraživanju koje je objavila britanska agencija za istraživanje tržišta Datamonitor.#L# Lani su četiri velika pitanja utjecala na ponašanje europskih potrošača: kriminal, terorizam, prehrambena sigurnost i bolesti. Prema mišljenju agencije, kriminal i terorizam potiču ljude da više vremena provode kod kuće. Kuća postaje mjesto sigurnosti i zadovoljstva, a potrošači ne razmišljaju koliko će potrošiti da bi ga učinili ugodnim i udobnim. Strah od bolesti izazvanih klicama ili bakterijama, ili od alergija na hranu izravno utječe na kupnju hrane, osobito gotovih jela. Poboljšanje ambalaže, dopunjavanje uputa za uporabu i obuka potrošača najvažnije su strategije za jačanje povjerenja potrošača, misli agencija. Ipak, dodaje Datamonitor, taj strah ovisi o dobi i društvenom položaju potrošača. "U skupinu potrošača koji su najviše skloni promjeni navika ulaze mladi roditelji te imućnije i starije osobe", ističe agencija i dodaje da se žene puno više boje nego muškarci, osobito terorizma i kriminala. Potrošača na čiju kupnju utječe strah u Europi ima 22 posto, kaže Datamonitor. Taj je postotak puno manji u Italiji, u Španjolskoj i u Velikoj Britaniji i iznosi 17, 12 i 17 posto. Šveđani su najstrašljiviji - strah utječe na 31 posto potrošača. (Hina) vrad vm

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙