FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TURIZAM: SVE JE VIŠE 60-GODIŠNJIH "PUBERTETLIJA"

KLAGENFURT, 13. ožujka (Hina/APA) - Turizam u Austriji trenutačno cvate zbog straha od terorizma u svijetu i rata, tvrdi njemački futurolog Matthias Horx, koji austrijskim turističkim poduzećima preporuča da se i dalje prilagođavaju starosnoj strukturi turista.
KLAGENFURT, 13. ožujka (Hina/APA) - Turizam u Austriji trenutačno cvate zbog straha od terorizma u svijetu i rata, tvrdi njemački futurolog Matthias Horx, koji austrijskim turističkim poduzećima preporuča da se i dalje prilagođavaju starosnoj strukturi turista.#L# Horx je u predavanju što ga je u srijedu održao u okviru turističkog sajma GAST u Klagenfurtu ukazao na važnost prilagodbe društvenim promjenama, prije svega onima u dobnoj strukturi. "Sve je više 60- godišnjih "pubertetlija" i prerano ostarjelih 18-godišnjaka." Turističke agencije, smatra Horx, morale bi se na to pripremiti. Osobitu pozornost stoga treba obratiti na starije ljude. "Postoji jedna nova generacija iznad 55 godina, koja ima novaca i koja ga troši". On podsjeća da je svijet reklama na to već reagirao: izborana lica sve se češće smiješe sa stranica magazina i reklamnih plakata. Ono što se prije smatralo normalnim za mladež, postaje danas normalnim za starije ljude, tvrdi Horx. Prosječan kupac motora Harley Davidson, primjerice, danas je 54-godišnjak, a 60- godišnjaci nose jeans ili dugu kosu. Njima treba pridodati i naraštaj novih nasljednika, onih 60-godišnjaka ili 70-godišnjaka koju su većinom još zdravi i aktivni. Zdravlje je uopće megatrend društva, koji će zahvatiti sve kontinente i sve slojeve društva i "ne smije se brkati s modnim trendom", smatra Horx. Najveći i najvažniji megatrend, koji će sve određivati, po Horxu je tema "žene". One su tijekom prošlih desetljeća sukcesivno poboljšavale svoj ekonomski i društveni položaj, pa danas sve više odlučuju i o tome gdje provesti odmor, a to će nedvojbeno utjecati i na promjene u turističkim ponudama. Pozornost će svakako trebati obratiti i na promjene u strukturi obitelji. Sve je više samaca, ali i vrlo različitih skupina. Njihov će se broj sljedećih godina i desetljeća tako povećati da će turističko tržište morati pokazati veliku fleksibilnost ako u budućnosti kani opstati. (Hina) jb il

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙