ZAGREB, 14. ožujka (Hina)- Hrvatska marketinška agencija Lowe Digitel osvojila je glavnu nagradu u kategoriji grafički i primijenjeni dizajn na Festivalu ideja, prvom međunarodnom festivalu oglašavanja održanom u Novom Sadu.
ZAGREB, 14. ožujka (Hina)- Hrvatska marketinška agencija Lowe
Digitel osvojila je glavnu nagradu u kategoriji grafički i
primijenjeni dizajn na Festivalu ideja, prvom međunarodnom
festivalu oglašavanja održanom u Novom Sadu. #L#
U konkurenciji devet europskih zemalja i više od 260 prijavljenih
radova u pet oglašivačkih kategorija, Lowe Digitel osvojio je za
oglas Heineken piva "Lovac u mutnom" glavnu nagradu u kategoriji
grafički i primijenjeni dizajn, priopćeno je iz te agencije.
Među finalistima novosadskog festivala našla su se još dva rada
Lowe Digitela "Shit Happens" tvrtke Tardi i "Blamaža" HThineta.
Lowe Digitel je među najvećim hrvatskim oglašivačkim agencijama,
koja se bavi planiranjem i realizacijom oglašavanja za mnoge domaće
i strane tvrtke u Hrvatskoj, među kojima su Hrvatski Telekom,
izdavačka kuća Europapress holding, Tvornica duhana Rovinj,
Unilever, Heineken i druge.
(Hina) nz ds