FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKI INOVATORI USKORO NA NAJVEĆEM SAJMU INOVACIJA U RUSIJI

ZAGREB, 14. ožujka (Hina) - Na ovogodišnjem međunarodnom salonu industrijskog vlasništva 'Arhimed' u Moskvi, najvećem sajmu inovacija u ovom dijelu svijeta, Hrvatsku će predstavljati jedanaest hrvatskih inovatora, s posve novim proizvodima praktički spremnima za tržište, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare tajnik Saveza inovatora Zagreba Neven Marković.
ZAGREB, 14. ožujka (Hina) - Na ovogodišnjem međunarodnom salonu industrijskog vlasništva 'Arhimed' u Moskvi, najvećem sajmu inovacija u ovom dijelu svijeta, Hrvatsku će predstavljati jedanaest hrvatskih inovatora, s posve novim proizvodima praktički spremnima za tržište, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare tajnik Saveza inovatora Zagreba Neven Marković.#L# Hrvatsku će na 'Arhimedu' predstavljati proizvodi širokog spektra - od prenosive dvoetažne kuće, preko kuhinjskog ekopoklopca, preklopne plastične žličice i spremnika za pohranu CD-a i DVD do nove inačice nogometa - Croball. Marković je istaknuo kako je na dosadašnjim nastupima na tom sajmu nagrađeno 18 hrvatskih proizvoda, a tri su inovacije plasirane na rusko tržište. Osim najave nastupa na 'Arhimedu', na konferenciji je detaljnije predstavljena i Zajednica za inventivni rad pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), jedan od organizatora nastupa na tom sajmu. Osnovni cilj Zajednice, prema riječima njenog predsjednika Zvonka Hladnika, je prvi put u Hrvatskoj izravno povezati inovatore i potrošače. Moto ove Zajednice je 'Inovacija na tržištu', kazao je Hladnik, pojašnjavajući kako Hrvatska obiluje izvrsnim inovacijama koje nikada, 'krivnjom' ili inovatora ili poduzetnika, nisu dospjeli u široku uporabu. Okruženje za inovatore unazad nekoliko godina znatno je poboljšano, izmijenjena je svijest potrošača o kvaliteti hrvatskih proizvoda, a pojavile su se i brojne kreditne linije i potpore. No, one se uglavnom odnose na prve korake u realizaciji ideje, na zaštitu inovacije ili izlaganje na sajmovima. Zajednica će, pak, pokušati na konkretnim projektima pomoći u komercijalizaciji gotovog proizvoda, odnosno pokušati od inovacije napraviti pravi 'biznis'. Proboj na tržište pritom ne smije biti u smislu zaštite domaćeg proizvoda, već stvaranja proizvoda koji će biti posve konkurentan stranim, često manje kvalitetnim proizvodima, kazao je Hladnik, i sam inovator te poduzetnik koji živi od svojih inovacija. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙