ROVINJ, 6. ožujka (Hina) - Predstavnici konzultantske tvrtke "Horwath consulting", kao hrvatski partneri španjolskom THR-u u izradi Master plana razvoja turizma Istre, na današnjoj su konferenciji za novinare u Rovinju ustvrdili kako
je izrada Master plana u završnoj fazi te da će njime biti ponuđeni prijedlozi ukupnog turističkog razvoja sedam turističkih područja u Istri kao i same županije.
ROVINJ, 6. ožujka (Hina) - Predstavnici konzultantske tvrtke
"Horwath consulting", kao hrvatski partneri španjolskom THR-u u
izradi Master plana razvoja turizma Istre, na današnjoj su
konferenciji za novinare u Rovinju ustvrdili kako je izrada Master
plana u završnoj fazi te da će njime biti ponuđeni prijedlozi
ukupnog turističkog razvoja sedam turističkih područja u Istri kao
i same županije.#L#
Istra je u zadnjih tridesetak godina, kazao je Miro Dragičević iz
"Horwath consultinga", bila jednolična turistička destinacija
namijenjena prvenstveno masovnom turizmu i s relativnom niskom
stopom ostvarenog prihoda te je sada pitanje treba li mijenjati
strategiju.
U dosadašnjem radu na Master planu postignut je konsenzus među
sudionicima o nužnosti naglašavanja posebnosti svake pojedine
turističke destinacije i podizanja kvalitete ponude na četiri
zvjezdice, kazao je Dragičević.
Sedam destinacija u Istri trebale bi specijalizirati svoju ponudu
čime bi postale jedna drugoj konkurentne. Prema Dragičevićevim
riječima, Master plan je sredstvo za vođenje turističke politike na
području Istre, koja će "kupiti svoju turističku budućnost za
narednih 30 godina".
Po toj koncepciji, Umag i bliža okolica bili bi prepoznatljivi za
aktivan, sportski odmor i zdrav način života, grad Novigrad bi
svoju priliku na turističkom tržištu trebao iskoristiti kao
klasičan ribarski gradić a sličnu predispoziciju ima i područje
Vrsara i Funtane. Rovinj treba postati romantično utočište, Labin i
Rabac svojevrsni "raj za umjetnike", dok bi Poreč i Pula nadalje
trebali biti odredišta primamljiva mlađim uzrastima.
(Hina) dspo db