ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Radnici splitske tvrtke "Kostruktor-Inženjering" danas su u cijelosti probili lijevu cijev tunela Ledenik na dionici tunel Sveti Rok - Maslenica autoceste Zagreb - Split, izvijestili su iz tvrtke Hrvatske
autoceste (HAC). Riječ je o dvocijevnom tunelu dužine oko 730 metara, čiji se iskop obavlja novom austrijskom tunelskom metodom (NATM). Proboj desne tunelske cijevi očekuje se krajem ovog mjeseca uz uvjet ostvarenja prognoziranog geološkog profila sastava tla i kvalitete stijenske mase. Osim tunela Ledenik, na toj dionici su još dva tunela - Bristovac i Čelinka. Ugovor o građenju sva tri tunela potpisan je 21. ožujka prošle godine s Poslovnom udrugom, čiji je zadužni partner Konstruktor - Inženjering. Vrijednost radova iznosi 78,8 milijuna kuna bez PDV-a, a rok za dovršetak izgradnje tunela Ledenik je 30. lipanj ove godine, kada će se promet odvijati kroz obje tunelske cijevi u punom profilu autoceste.(Hina) nz ds
ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Radnici splitske tvrtke "Kostruktor-
Inženjering" danas su u cijelosti probili lijevu cijev tunela
Ledenik na dionici tunel Sveti Rok - Maslenica autoceste Zagreb -
Split, izvijestili su iz tvrtke Hrvatske autoceste (HAC).
Riječ je o dvocijevnom tunelu dužine oko 730 metara, čiji se iskop
obavlja novom austrijskom tunelskom metodom (NATM).
Proboj desne tunelske cijevi očekuje se krajem ovog mjeseca uz
uvjet ostvarenja prognoziranog geološkog profila sastava tla i
kvalitete stijenske mase.
Osim tunela Ledenik, na toj dionici su još dva tunela - Bristovac i
Čelinka. Ugovor o građenju sva tri tunela potpisan je 21. ožujka
prošle godine s Poslovnom udrugom, čiji je zadužni partner
Konstruktor - Inženjering. Vrijednost radova iznosi 78,8 milijuna
kuna bez PDV-a, a rok za dovršetak izgradnje tunela Ledenik je 30.
lipanj ove godine, kada će se promet odvijati kroz obje tunelske
cijevi u punom profilu autoceste.
(Hina) nz ds