FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NUŽAN PARTNERSKI ODNOS DOMAĆE MALOPRODAJE I PROIZVODNJE

ZAGREB, 3. veljače (Hina) - Daljnja koncentracije trgovine u Hrvatskoj zahtjeva donošenje strategije koja će stvari u hrvatskoj trgovini posložiti prema modelima kako se trgovina razvija u svjetskim razmjerima, pri čemu bi domaća maloprodaja trebala postići partnerski dogovor s domaćom proizvodnjom.
ZAGREB, 3. veljače (Hina) - Daljnja koncentracije trgovine u Hrvatskoj zahtjeva donošenje strategije koja će stvari u hrvatskoj trgovini posložiti prema modelima kako se trgovina razvija u svjetskim razmjerima, pri čemu bi domaća maloprodaja trebala postići partnerski dogovor s domaćom proizvodnjom.#L# Istaknulo je to danas poslovodstvo Agrokora i najvećeg maloprodajnog lanca Konzuma na današnjem neformalnom druženju s novinarima. Po njihovoj ocjeni, strategiju razvoja trgovine ne bi trebala zaobilaziti niti hrvatska Vlada koja će u perspektivi idućih nekoliko godina morati odgovoriti na pitanja koliko će dolazak inozemnih lanaca (diskonata) koji isključivo u svom asortimanu imaju privatne trgovačke marke (tzv. private label) dovesti do daljnjeg smanjenja broja zaposlenih u domaćoj trgovini, ali i zaprijetiti domaćoj proizvodnji. U tom smislu Agrokor i dalje namjerava nastaviti proširivati svoj partnerski odnos sa domaćom proizvodnjom, no, ono što bi i sama domaća industrija trebala prihvatiti je odricanje dijela svojih marži koji su prevelike, što nije slučaj u europskim državama gdje se dio marže proizvođača slio u maloprodaju. Agrokor nije odustao od Dione, ali kažu kako nemaju ništa protiv toga da i domaći konzorcij postane vlasnik Dione u stečaju, obzirom da su mišljenja kako je bolje imati dva domaća maloprodajna lanca nego se morati odupirati presnažnoj inozemnoj konkurenciji. Udio Konzuma na domaćem tržištu maloprodaje iznosi nešto više od 11 posto, a taj je udjeli još uvijek premali da bi se Konzum odlučio na izlazak u regiju poput susjednih Slovenaca, mišljenja su u toj tvrtki. Iako je često Konzum napadan zbog izostanka proizvoda pojedinih domaćih proizvođača, poslovodstvo Agrokora potkrijepilo je podacima kako u pojedinim segmentima udio domaćih dobavljača u Konzumu iznadprosječan. Tako je primjerice zastupljenost kave domaćih proizvođača 94,3 posto, vina 95,2 posto, jakih alkoholnih pića 82,8 posto, keksa oko 83 posto, čokolada 60,8 posto itd. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙