FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA TVRTKA CANDY HOOVER ZAGREB

ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Tvrtka Candy Hoover Zagreb, podružnica talijanske grupacije Candy, predstavila je večeras svoju poslovnu strategiju i robne marke bijele tehnike te uređaja za održavanje podova grupacije Candy s kojima misle nastupiti na hrvatskom tržištu.
ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Tvrtka Candy Hoover Zagreb, podružnica talijanske grupacije Candy, predstavila je večeras svoju poslovnu strategiju i robne marke bijele tehnike te uređaja za održavanje podova grupacije Candy s kojima misle nastupiti na hrvatskom tržištu. #L# Direktorica tvrtke Barbara Sabljić kazala je da je Candyjev asortiman prisutan više od 30 godina na hrvatskom tržištu preko posrednika, ali da je radi bolje prisutnosti na domaćem tržištu talijanska tvrtka Candy Elektrodomestici početkom studenoga osnovala podružnicu Candy Hoover Zagreb. Grupacija Candy drži na hrvatskom tržištu četvrto mjesto u prodaji bijele tehnike, a prvo u perilicama posuđa. Govoreći o poslovnoj strategiji, Sabljić je kao ciljeve istaknula unaprjeđivanje prodaje, razvijanje servisne mreže, postizanje bolje pozicije na domaćem tržištu, te unaprjeđivanje prodaje postojeće robne marke Candy i uvođenje novih marki Hoover, Iberna i Rosieres. Istaknula je da je od svih marki grupacije, marka Candy vodeća na hrvatskom tržištu, napomenuvši ujedno da do kraja ove godine očekuju postizanje pune profitabilnosti. Grupacija Candy s 5.724 zaposlenih prodala je u 2002. u 104 zemlje svijeta 1,2 milijuna uređaja za održavanje podova i 4,7 milijuna uređaja bijele tehnike. U 2001. ostvarili su promet od 956 milijuna eura, a do kraja 2006. samo u Europi planiraju ostvariti promet u vrijednosti 1,4 milijardi eura. (Hina) nz mć

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙