ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Tvrtka Candy Hoover Zagreb, podružnica talijanske grupacije Candy, predstavila je večeras svoju poslovnu strategiju i robne marke bijele tehnike te uređaja za održavanje podova grupacije Candy s kojima
misle nastupiti na hrvatskom tržištu.
ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Tvrtka Candy Hoover Zagreb,
podružnica talijanske grupacije Candy, predstavila je večeras
svoju poslovnu strategiju i robne marke bijele tehnike te uređaja
za održavanje podova grupacije Candy s kojima misle nastupiti na
hrvatskom tržištu. #L#
Direktorica tvrtke Barbara Sabljić kazala je da je Candyjev
asortiman prisutan više od 30 godina na hrvatskom tržištu preko
posrednika, ali da je radi bolje prisutnosti na domaćem tržištu
talijanska tvrtka Candy Elektrodomestici početkom studenoga
osnovala podružnicu Candy Hoover Zagreb.
Grupacija Candy drži na hrvatskom tržištu četvrto mjesto u prodaji
bijele tehnike, a prvo u perilicama posuđa.
Govoreći o poslovnoj strategiji, Sabljić je kao ciljeve istaknula
unaprjeđivanje prodaje, razvijanje servisne mreže, postizanje
bolje pozicije na domaćem tržištu, te unaprjeđivanje prodaje
postojeće robne marke Candy i uvođenje novih marki Hoover, Iberna i
Rosieres. Istaknula je da je od svih marki grupacije, marka Candy
vodeća na hrvatskom tržištu, napomenuvši ujedno da do kraja ove
godine očekuju postizanje pune profitabilnosti.
Grupacija Candy s 5.724 zaposlenih prodala je u 2002. u 104 zemlje
svijeta 1,2 milijuna uređaja za održavanje podova i 4,7 milijuna
uređaja bijele tehnike. U 2001. ostvarili su promet od 956 milijuna
eura, a do kraja 2006. samo u Europi planiraju ostvariti promet u
vrijednosti 1,4 milijardi eura.
(Hina) nz mć