ZAGREB, 23. siječnja (Hina) - Tvrtka "Deloitte & Touche" predstavila je danas novo softversko rješenje 'J.D.Edwards 5', istoimene američke informatičke tvrtke koje se sada lansira na hrvatsko informatičko tržište.
ZAGREB, 23. siječnja (Hina) - Tvrtka "Deloitte & Touche"
predstavila je danas novo softversko rješenje 'J.D.Edwards 5',
istoimene američke informatičke tvrtke koje se sada lansira na
hrvatsko informatičko tržište. #L#
Riječ je o petoj generaciji modularnih softverskih proizvoda i
usluga kompanije J.D. Edwards, osnovane u Denveru 1977., koja ima
6.600 klijenata u 110 zemalja. Riječ je o sedam modula, među kojima
su planiranje resursa poduzeća (ERP), upravljanje lancem nabave
(SCM), odnosima s klijentima (CRM) te nadzor lanaca nabavljača i
prikupljanje poslovnih informacija. Rješenje je prilagođeno
hrvatskom tržištu i na hrvatskom je jeziku.
Senior manager u odjelu tvrtke za srednju Europu odgovoran za
uvođenje tog softverskog rješenja Anton Goosen kazao je da tek
ulaze na hrvatsko informatičko tržište, na kojem zasad imaju samo
jednog klijenta (tvrtka Viro Veritas), izrazivši nadu da će do
kraja godine imati još četiri. Najavio je da će ove godine
intenzivirati marketinšku kampanju radi pripreme tržišta za prijem
njihovih proizvoda.
Govoreći o razlozima ulaska na hrvatsko tržište, kazao je da su
obavili istraživanje i zaključili da je pravi trenutak jer tržište
nije zasićeno, a kroz razgovore s domaćim tvrtkama žele otkriti
kakve su im potrebe. Napomenuo je da im je trenutno jedini pravi
konkurent njemački SAP, a ulaze i stoga, što će nakon najave izlaska
tvrtke Baan, jedan veliki dio tržišta ERP sustava ostati
nepokriven. Također je najavio i da razmišljaju o mogućnosti da
Zagreb postane njihovo središte za dio regije zemalja bivše
Jugoslavije.
Goosen je kazao da su im u Hrvatskoj ciljana skupina poduzeća koja
se bave proizvodnjom, distribucijom, građevinarstvom, komunalnim
uslugama, nekretninama, telekomunikacijama, te maloprodajom i
plasmanom potrošačke robe.
(Hina) nz db