ZAGREB, 3. siječnja (Hina) - Suprug i supruga - svatko ima svoj dezodorans, svoje britvice, svoje šampone, svoje tekuće sapune... Zajednička im je pasta za zube. Hoće li u ovoj 2003. godini najzad svatko prati svoje zube svojom
pastom?
ZAGREB, 3. siječnja (Hina) - Suprug i supruga - svatko ima svoj
dezodorans, svoje britvice, svoje šampone, svoje tekuće sapune...
Zajednička im je pasta za zube. Hoće li u ovoj 2003. godini najzad
svatko prati svoje zube svojom pastom? #L#
Trenutno, naime, više svjetskih kompanija troši milijuna na
stvaranje posebne "muške" i posebne "ženske" paste za zube.
Primjerice, Procter & Gamble radi na "ženskoj" pasti koja će se
zvati "Podmlađivajući efekti". Priprema se i velika marketinška
kampanja, jer, ruku na srce, muškarac i žena razlikuju se po mnogim
spolnim obilježjima, među koja, naravno, ne spadaju zubi! Sjajna
kutija i dašak arome vanilije i cimeta imali bi dati proizvodu
"žensku notu", stoji u zanimljivoj crtici objavljenoj u magazinu
'Progressive'.
Naziv "Podmlađivajući efekt" uklapa se u koncept izazivanja žena
koje žude za vječnom mladošću i ljepotom. Novom pastom za zube
"cilja" se na žene u dobi od 30 do 44 godine. Hoće li nakon pranja
"ženskom pastom" žene, najzad, mirne savjesti muškarcima pokazati
zube?
(Hina) dl dl