Unutar toga programskog paketa integrirani su brojni podaci o karakteristikama vozila, njihovim cijenama i prodaji te marketinškim i PR aktivnostima konkurencije na hrvatskom automobilskom tržištu.
Ti podaci, kako je pojasnio jedan od autora AUTOPulsa Ante Šalinović, mogu se po želji korisnika kombinirati i olakšati auto kućama formiranje prodajne strategije za pojedine modele automobila, na osnovi spoznaja o ponudi konkurencije za konkurentske modele i kompletnom stanju na tržištu.
Sličan posao, napominje Šalinović, auto kuće obavljaju i same, ali kao prednost Pulsova rješenja ističe veliku širinu analiziranih podataka, na čijem prikupljanju radi posebni Pulsov tim. To po njegovim riječima donosi dvostruku korist auto kućama: pouzdanost i kvalitetu tržišnih informacija i oslobađanje ljudskih resursa unutar auto kuća koji su sada zauzeti analizom tržišta.
Agencija Puls osnovana je 1993. godine u Splitu. Ima urede u Splitu, Zagrebu i Sarajevu, 40 zaposlenih, a prošle godine ostvarila je promet od 2,17 milijuna eura. Po riječima direktora tvrtke Srđana Dumičića, Puls zauzima 25 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj na području marketinških i istraživanja javnog mnijenja u Hrvatskoj.