FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SINDIKATI ŠKOLSTVA I ZNANOSTI IDU U ŠTRAJK

ZAGREB, 29. rujna 2004. (Hina) - Sindikati znanosti i školstva najavilisu u srijedu da će 5. listopada održati štrajk upozorenja, budući dapostupak mirenja s Vladom nije uspio.
ZAGREB, 29. rujna 2004. (Hina) - Sindikati znanosti i školstva najavili su u srijedu da će 5. listopada održati štrajk upozorenja, budući da postupak mirenja s Vladom nije uspio.

Vlada na postupku mirenja, održanom u ponedjeljak, nije ponudila ništa konkretno, kazao je v.d. predsjednika Sindikata hrvatskih učitelja Mato Elkaz na konferenciji za novinare. Izvjestio je da je Vlada ponudila samo početak pregovora što sindikalci ocjenjuju kao pokušaj "kupovanja vremena".

Elkaz je naglasio da su sindikati spremni započeti konkretne pregovore o položaju školstva i znanosti te o povećanju plaća, pa ako Vlada do petka ili subote izađe s realnim prijedlozima, štrajk će biti zaustavljen.

Sindikati traže povećanje osnovice za plaće za 12 posto, selektivno povećanje plaća prosvjeti te promjenu ukupnog odnosa vlasti prema znanosti i obrazovanju.

Sindikalci ističu da će štrajk najavljen za 5. listopada, na Svjetski dan učitelja, ozbiljno provesti kao i sve štrajkove dosad, tako da će nositi prigodne bedževe i neće raditi.

O najavljenom štrajku i rezultatima referenduma na kojem se 87 posto članova izjasnilo za štrajk, sindikati su danas pismom obavijestili ministra obrazovanja, znanosti i športa Dragana Primorca, pozvavši ga da na dan štrajka također stavi bedž i prekine posao.

Srednjoškolski profesori sa 40 godina radnoga staža u mirovinu odlaze s 2.200 kuna, upozorio je Vilim Ribić, predsjednik Glavnog vijeća Nezavisnoga sindikata znanosti i visokog obrazovanja.

Podsjetio je da sindikati traže povećanje plaća radi zaostajanja za drugim plaćama u zemlji, promjenu odnosa vlasti prema toj djelatnosti, stvaranje prosvjetne politike kao i politike prema prosvjeti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙