FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KALMETA O IZGRADNJI AUTOCESTE

SPLIT, 10. rujna 2004. (Hina) - Ministar mora, turizma, prometa irazvitka Božidar Kalmeta najavio je danas u Splitu kako će u roku oddvadesetak dana biti raspisan javni natječaj za izgradnju 96kilometara duge dionice autoceste Zagreb - Split od Dugopolja doPloča.
SPLIT, 10. rujna 2004. (Hina) - Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta najavio je danas u Splitu kako će u roku od dvadesetak dana biti raspisan javni natječaj za izgradnju 96 kilometara duge dionice autoceste Zagreb - Split od Dugopolja do Ploča.

"Moram jasno i glasno reći da se izgradnja autoceste prema Dubrovniku nastavlja i u tom smjeru neće biti nikakvih zastoja", naglasio je ministar Kalmeta nakon sastanka s čelnicima Splitsko - dalmatinske županije te Hrvatskih cesta i Hrvatskih autocesta o četverogodišnjem programu izgradnje cesta na ovom području.

Do ljeta 2005. godine bit će dovršena i dionica autoceste Zagreb - Split od Vrpolja do Pirovca i tunel Mala Kapela, tako da će cijela autocesta biti u prometu. Kako se time očekuje priljev još većeg broja automobila dogovorena je dinamika gradnje državnih cesta koje se spajaju s autocestom kako ne bi došlo do zastoja i stvaranja prometnih čepova. U tijeku su i istražni radovi za gradnju mosta za poluotok Pelješac, čija bi izgradnja, ovisno o financijskim mogućnostima, mogla početi već iduće godine, najavio je ministar.

Dionica Dugopolje - Bisko neće biti dovršena do idućega ljeta, kazao je ministar Kalmeta. Naime, pojasnio je, budući da je Vlada odustala od davanja posla "Bechtelu" izravnom pogodbom, raspisat će se javni natječaj, pa dovršenje fizički nije moguće u najavljivanom roku. "Da je "Bechtel" dobio posao, a što je ova Vlada upravo zbog toga htjela, ta bi dionica bila dovršena na vrijeme", istaknuo je Kalmeta, dodajući kako je "premijer Sanader dobro odlučio, jer javni natječaj otklanja mogućnosti za bilo kakve špekulacije".

Ta je dionica trebala rasteretiti promet Jadranskom magistralom od Splita do Omiša, pa je na današnjem sastanku dogovoreno da se umjesto toga priđe proširenju i osuvremenjivanju državne ceste 62 kako bi nakon silaska s autoceste u Dugopolju automobili put prema Makarskoj i Dubrovniku nastavili bez spuštanja u Split.

U osuvremenjivanje državnih cesta u Splitsko - dalmatinskoj županiji do ljeta 2005. uložit će se oko 2 milijarde kuna.

Uz već spomenutu i čvorište u Planom kod Trogira, najvažnije su dionice državnih cesta Gomilica - Sućurac i Podi - Križice, te Podi - Klis Grlo i Bilice - Mravinci, koje čine nastavak brze ceste Solin - Klis kojom se iz Splita stiže do čvorišta u Dugopolju.

Kalmeta je naglasio da je dogovorena dinamika izgradnje optimalna s obzirom na "uteg" od 1,6 milijardi kuna koji im je ostavila bivša Vlada.

(Hina) xdstr yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙