Tako od 1. rujna na Podravskoj magistrali (Varaždin-Koprivnica-Virovitica-Našice-Osijek) neće moći prometovati teretna vozila u tranzitu - teretni automobili sa ili bez prikolice čija dopuštena masa prelazi 7,5 tona, te vozila koja su sama ili s priključnim vozilima duža od 14 metara.
Ta će zabrana vrijediti do 1. rujna iduće godine, a do tada bi se, kako je istaknuto, trebali utvrditi koridori za teški teretni promet u tranzitu kroz cijelu Hrvatsku.
Time će se riješiti cjelokupni teški tranzitni promet kroz Hrvatsku, to će rasteretiti državne ceste i teški teretni prijevoz usmjeriti na koridore, kazao je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta.
Premijer Ivo Sanader izrazio je zadovoljstvo što je novi Zakon o sigurnosti u prometu već donio rezultate.
Iznio je pritom podatke da su u srpnju prošle godine u prometnim nesrećama smrtno stradale 83 osobe, a u srpnju ove godine njih 47, da je u kolovozu prošle godine bilo 70 smrtno stradalih, a u kolovozu ove godine (s jučerašnjim danom) smrtno je stradalo 47 osoba.
Zakon o sigurnosti u prometu već donosi rezultate i pokušat ćemo i drugim mjerama još više povećati sigurnost na hrvatskim cestama, kazao je Sanader.
Istaknuo je da Zakon o sigurnosti nije zakon protiv onih koji žele nešto popiti, nije zakon protiv ugostitelja i proizvođača vina, nego je protiv onih koji pijani voze. "Ovaj zakon je da onaj tko je pijan ne smije voziti i on već donosi rezultate", poručio je.
Premijer se osvrnuo i na sumnje nekih oporbenih političara u odlučnost Vlade da nastavi izgradnju autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik. Za nas u hrvatskoj Vladi nema alternative cestovnom povezivanju Zagreb-Split-Dubrovnik, do Osojnika, dok kompletno ne završimo autocestu prema hrvatskom jugu, kazao je Sanader.
Vlada je apsolutno odlučna i usmjerena na daljnju izgradnju te autoceste i izgradnju mosta Komarna-Pelješac, s realizacijom kojega bi trebalo započeti u proljeće iduće godine, istaknuo je premijer.