Pavliha je tako odgovorio na optužbe opozicije da je sadašnji sustav plaćanja cestarina neadekvatan i nepravedan jer se naplatne kućice na nekim mjestima mogu zaobići, te da izaziva zastoje, osobito u dane vikenda i turističkoj sezoni.
Pilot projekt s uvođenjem elektronskog načina plaćanja cestarina, najavio je ministar, krenut će iduće godine, a postupno će se početi uvoditi 2008. godine. Nedavne ankete pokazale su da je mali broj slovenskih vozača zadovoljan sadašnjim sustavom naplate. 60 posto zauzima ih se za uvođenje austrijskog sustava "vinjeta" za automobile koji stalno koriste autoceste, a 31 posto je za to da vožnja autocestama bude besplatna.
Pavliha je odbacio kritike da Slovenija "nema prometnu politiku", kako tvrdi oporba u svojoj interpelaciji protiv vlade. Samo u zadnje četiri godine sagrađeno je 167 kilometara autocesta iz nacionalnog programa gradnje u vrijednosti 1,8 milijarde eura, naveo je Pavliha na konferenciji za novinare. Dodao je da se intenzivno radi i na osposobljavanju željezničkog prometa i povezivanju luke Koper s Ljubljanom suvremenim kolosijekom.