ZAGREB, 9. kolovoza 2004. (Hina) - Veći interes njemačkih turista zaHrvatsku nije posljedica navodnog poboljšanja turističkeinfrastrukture ni pitanje cijena, s obzirom da je Hrvatska već postalaskupa koliko i Italija, već promjene
životne filozofije i načinaživota novih generacija njemačkih turista, ocjenjuje milanski Corrieredella Sera u ponedjeljka.
ZAGREB, 9. kolovoza 2004. (Hina) - Veći interes njemačkih turista za
Hrvatsku nije posljedica navodnog poboljšanja turističke infrastrukture ni
pitanje cijena, s obzirom da je Hrvatska već postala skupa koliko i Italija,
već promjene životne filozofije i načina života novih generacija njemačkih
turista, ocjenjuje milanski Corriere della Sera u ponedjeljka.
Djeca njemačkih turista koji su nekada dolazili u talijanska ljetovališta,
za razliku od svojih roditelja koji su bili skloni punim pansionima, pješčanim
plažama i redovima uredno posloženih ležaljki, više vole prirodne ljepote i
aktivan sportski odmor, primjećuje list. "Hrvatski" Nijemci, za razliku od
roditelja na odmoru se "ne okupljaju u klanove, nisu prepotentni, ne osjećaju
se kao 'oni s njemačkim markama'", "ne nose sandale i bijele sokne, nisu crveni
kao rakovi, vole stjenovitu obalu, raznovrsnost morskog dna, kristalne uvale,
posebno ako se do njih teško dolazi", napominje se u članku.
"Oni svoju djecu šalju da skupljaju školjke za maminu ogrlicu (to su
alternativne mame koje same rade svoje ogrlice), eventualno da traže cvrčke.
Ima li još cvrčaka u Riminiju? A u Riccioneu? Ne znam, ali ovdje na Cresu ih
ima. Eto što traže novi Nijemci. Njihovi su roditelji tražili golemu plažu,
redove suncobrana (koji su ih možda podsjećali na proizvodnu traku u tvornici
Mercedesa), a ovi traže cvrčke", zaključuje novinar lista.