FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DP: NOVIM GENERACIJAMA NJEMAČKIH TURISTA HRVATSKA PRIVLAČNIJA OD ITALIJE

ZAGREB, 9. kolovoza 2004. (Hina) - Veći interes njemačkih turista zaHrvatsku nije posljedica navodnog poboljšanja turističkeinfrastrukture ni pitanje cijena, s obzirom da je Hrvatska već postalaskupa koliko i Italija, već promjene životne filozofije i načinaživota novih generacija njemačkih turista, ocjenjuje milanski Corrieredella Sera u ponedjeljka.
ZAGREB, 9. kolovoza 2004. (Hina) - Veći interes njemačkih turista za Hrvatsku nije posljedica navodnog poboljšanja turističke infrastrukture ni pitanje cijena, s obzirom da je Hrvatska već postala skupa koliko i Italija, već promjene životne filozofije i načina života novih generacija njemačkih turista, ocjenjuje milanski Corriere della Sera u ponedjeljka. Djeca njemačkih turista koji su nekada dolazili u talijanska ljetovališta, za razliku od svojih roditelja koji su bili skloni punim pansionima, pješčanim plažama i redovima uredno posloženih ležaljki, više vole prirodne ljepote i aktivan sportski odmor, primjećuje list. "Hrvatski" Nijemci, za razliku od roditelja na odmoru se "ne okupljaju u klanove, nisu prepotentni, ne osjećaju se kao 'oni s njemačkim markama'", "ne nose sandale i bijele sokne, nisu crveni kao rakovi, vole stjenovitu obalu, raznovrsnost morskog dna, kristalne uvale, posebno ako se do njih teško dolazi", napominje se u članku. "Oni svoju djecu šalju da skupljaju školjke za maminu ogrlicu (to su alternativne mame koje same rade svoje ogrlice), eventualno da traže cvrčke. Ima li još cvrčaka u Riminiju? A u Riccioneu? Ne znam, ali ovdje na Cresu ih ima. Eto što traže novi Nijemci. Njihovi su roditelji tražili golemu plažu, redove suncobrana (koji su ih možda podsjećali na proizvodnu traku u tvornici Mercedesa), a ovi traže cvrčke", zaključuje novinar lista.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙