FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

METRO OSTVARIO 8,7 POSTO VEĆU DOBIT

DUESSELDORF, 30. srpnja 2004. (Hina/Reuters) - Metro, četvrti poveličini svjetski maloprodajni lanac, u drugom je ovogodišnjemtromjesečju ostvario rast dobiti za 8,7 posto uslijed porasta prodajepotrošačke elektronike i prometa u veleprodaji.
DUESSELDORF, 30. srpnja 2004. (Hina/Reuters) - Metro, četvrti po veličini svjetski maloprodajni lanac, u drugom je ovogodišnjem tromjesečju ostvario rast dobiti za 8,7 posto uslijed porasta prodaje potrošačke elektronike i prometa u veleprodaji.

Neto dobit te njemačke kompanije dosegnula je u tome razdoblju 131,6 milijuna eura, objavljeno je iz kompanije. Prodaja je istodobno uvećana 4,2 posto, na 13,4 milijarde eura.

Metro je imao koristi od proširenja svojih Media Markt i Saturn elektroničkih poslovanja u zapadnoj Europi te svojih Cash&Carry veleprodajnih jedinica u zemljama poput Rusije, Indije i Kine. Gotovo polovinu prihoda od prodaje ostvario je izvan Njemačke.

"I u nadalje teškom gospodarskom okruženju uspjeli smo povećati tržišni udjel, pogotovo u neprehrambenim proizvodima", stoji u priopćenju izvršnog direktora Metroa Hansa-Joachima Koerbera.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙