"Sudjelovanje na sajmu važan je dio napora Indonezije u promicanju njenih izvoznih proizvoda na međunarodnom tržištu, posebice u istočnoj Europi", izjavila je za agenciju Diah Maulida, ravnateljica indonezijske državne agencije za razvoj izvoza. Diah Maulida kaže da su ciljana tržišta Indonezije na prostoru Balkana uz Rumunjsku i Bugarska, Grčka, Hrvatska i Mađarska, stoji u vijesti.
ZAGREB, 1. lipnja 2004. (Hina) - Indonezija će na 21. Međunarodnomsajmu robe široke potrošnje u Bukureštu od 1. do 6. srpnja predstavitiširoki izbor proizvoda sa željom da poveća izvoz svoji proizvoda,posebice u jugoistočnu Europu,
izvješćuje indonezijska novinskaagencija Antara.
ZAGREB, 1. lipnja 2004. (Hina) - Indonezija će na 21. Međunarodnom
sajmu robe široke potrošnje u Bukureštu od 1. do 6. srpnja predstaviti široki
izbor proizvoda sa željom da poveća izvoz svoji proizvoda, posebice u
jugoistočnu Europu, izvješćuje indonezijska novinska agencija Antara.