FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RAST MALOPRODAJE U OŽUJKU 15,6 POSTO U ODNOSU NA VELJAČU

ZAGREB, 7. svibnja 2004. (Hina) - Promet trgovine na malo u Hrvatskoj je u ožujku nominalno i realno porastao za 15,6 posto u odnosu na veljaču, dok je na godišnjoj razini, u odnosu na ožujak prošle godine, taj porast znatno manji, nominalno za 5 posto, a realno za 3,8 posto, objavio je danas Državni zavod za statistiku.
pokazatelji-Trgovina ZAGREB, 7. svibnja 2004. (Hina) - Promet trgovine na malo u Hrvatskoj je u ožujku nominalno i realno porastao za 15,6 posto u odnosu na veljaču, dok je na godišnjoj razini, u odnosu na ožujak prošle godine, taj porast znatno manji, nominalno za 5 posto, a realno za 3,8 posto, objavio je danas Državni zavod za statistiku. #L# Mjesečni rast u trgovini na malo od 15,6 posto u ožujku, nakon pada u siječnju i blagog porasta u veljači, pridonio je i blagom povećanju stope na godišnjoj razini. Naime, promet u maloprodaji u veljači je u odnosu na prošlogodišnju veljaču porastao za 3,8 posto nominalno, a realno 2,1 posto. U prva tri mjeseca ove godine u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, promet u trgovini na malo porastao je nominalno za 4,5 posto, a realno za 2,8 posto. Statistički podatci o prometu prema pretežnoj djelatnosti poslovnih subjekata prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti pokazuju da je na mjesečnoj razini (ožujak prema veljači) znatniji porast zabilježen u maloprodaji tekstila, obuće i proizvoda od kože, za 29,8 posto, ali na godišnjoj razini u toj se djelatnosti bilježi pad maloprodaje za 17,9 posto. U ožujku se u odnosu na veljaču bilježi i nešto veća stopa rasta prometa od trgovine na malo knjigama, novinama, papirnatom robom, za 27,1 posto, dok na godišnjoj razini taj porast iznosi 14,1 posto, te u prodaji namještaja, rasvjete, električnih aparata, radio i TV uređajima, za 21,1 posto, odnosno za 17,9 posto na godišnjoj razini. Statistika prema trgovačkim strukama pokazuje i dalje visoke stope rasta u maloprodaji kozmetičkog i toaletnog pribora, u ožujku u odnosu na veljaču za 14,2 posto, a u odnosu na prošlogodišnji ožujak za 57,1 posto. Veće stope rasta bilježi i maloprodaja kruha, peciva i slatkiša, za 17,4 posto u ožujku u odnosu na veljaču, odnosno 33,9 posto u odnosu na prošlogodišnji ožujak, ostale trgovine na malo izvan prodavaonica, motornih vozila, alkohola i drugih pića, i dr. Unatoč porastu u ožujku u odnosu na veljaču, na godišnjoj razini pad prometa bilježi se u maloprodaji voća i povrća, mesa i mesnih proizvoda, riba, školjki i rakova, obuće i kožnih proizvoda, te u trgovini na štandovima i tržnicama. (Hina) xbn yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙