FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TRGOVINA NA MALO: U SIJEČNJU REALNI PAD 27,3 POSTO U ODNOSU NA

TRGOVINA NA MALO: U SIJEČNJU REALNI PAD 27,3 POSTO U ODNOSU NA TRGOVINA NA MALO: U SIJEČNJU REALNI PAD 27,3 POSTO U ODNOSU NA PROSINAC Hina- Financijski servis Promet u trgovina na malo u Hrvatskoj u siječnju ove godine bio je za 26,4 posto manji nego u prosincu prošle godine, a realno 27,3 posto manji, objavio je Državni zavod za statistiku. Značajan pad trgovine na malo u siječnju uobičajen je s obzirom da je blagdanski prosinac i inače najznačajniji mjesec za trgovinu na malo. Na godišnjoj razini, siječanj ove u odnosu na siječanj prošle godine, promet u trgovini na malo bio je nominalno veći 4,8 posto, a realno 2,5 posto. To bi moglo govoriti o nastavku prošlogodišnje trenda usporavanja rasta prometa trgovine na malo. Naime, prošle je godine zabilježen realan rast u trgovini na malo od 3,7 posto u odnosu na 2002. godine, što analitičari pripisuju i usporavanju kreditne aktivnosti banaka prema stanovništvu, odnosno određenom iscrpljivanju kupovne moći građana. Statistički podatci o prometu u trgovini na malo na godišnjoj razini mogli bi pokazivati i da na sam promet nije bitnije utjecala nova zakonska regulativa kojom je, od siječnja ove godine, zabranjen, odnosno ograničen rad trgovina nedjeljom. No, utjecaj te regulative možda bi se mogao iščitati iz podataka o prometu trgovina na malo ovisno o njihovoj pretežnoj
TRGOVINA NA MALO: U SIJEČNJU REALNI PAD 27,3 POSTO U ODNOSU NA PROSINAC Hina- Financijski servis Promet u trgovina na malo u Hrvatskoj u siječnju ove godine bio je za 26,4 posto manji nego u prosincu prošle godine, a realno 27,3 posto manji, objavio je Državni zavod za statistiku. Značajan pad trgovine na malo u siječnju uobičajen je s obzirom da je blagdanski prosinac i inače najznačajniji mjesec za trgovinu na malo. Na godišnjoj razini, siječanj ove u odnosu na siječanj prošle godine, promet u trgovini na malo bio je nominalno veći 4,8 posto, a realno 2,5 posto. To bi moglo govoriti o nastavku prošlogodišnje trenda usporavanja rasta prometa trgovine na malo. Naime, prošle je godine zabilježen realan rast u trgovini na malo od 3,7 posto u odnosu na 2002. godine, što analitičari pripisuju i usporavanju kreditne aktivnosti banaka prema stanovništvu, odnosno određenom iscrpljivanju kupovne moći građana. Statistički podatci o prometu u trgovini na malo na godišnjoj razini mogli bi pokazivati i da na sam promet nije bitnije utjecala nova zakonska regulativa kojom je, od siječnja ove godine, zabranjen, odnosno ograničen rad trgovina nedjeljom. No, utjecaj te regulative možda bi se mogao iščitati iz podataka o prometu trgovina na malo ovisno o njihovoj pretežnoj djelatnosti. Statistika tako u siječnju ove godine u odnosu na siječanj prošle godine bilježi pad prometa od 15,7 posto u trgovini na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama, dok je najviši porast prometa, za 20,3 posto, ostvaren u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežito hranom, pićima i duhanskim proizvodima. Promatrano po trgovačkim strukama, u siječnju ove godine u odnosu na lanjski siječanj rast prometa u trgovini na malo za 60,8 posto bilježi se u maloprodaji kozmetike i toaletnog pribora, ostalih nespecijaliziranih prodavaonica 29,7 posto, kruha, peciva i slatkima 25,5 posto, te kod tekstila 12,9 posto i odjevnih prednmeta 11,1 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙